بهترین فرصت برای خرید است

بهترین فرصت برای خرید است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، ولز فارگو در ادامه افزود: از نظر تاریخی هر زمان که بازارهای مالی و سهام با افت چشمگیر روبه‌رو می‌شود، تقاضا برای دارایی‌هایی مثل طلا و اوراق قرضه به شدت افزایش می‌یابد. تنش‌های سیاسی و نگرانی‌های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان نیز عامل مهمی برای رشد […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، ولز فارگو در ادامه افزود: از نظر تاریخی هر زمان که بازارهای مالی و سهام با افت چشمگیر روبه‌رو می‌شود، تقاضا برای دارایی‌هایی مثل طلا و اوراق قرضه به شدت افزایش می‌یابد. تنش‌های سیاسی و نگرانی‌های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان نیز عامل مهمی برای رشد تقاضای طلا و سایر فلزات گرانبها خواهد بود.چرخه رونق اقتصادی آمریکا در شرایط کنونی، طولانی ترین روند را از اواسط قرن ۱۹ میلادی داشته است. اقتصاد آمریکا در ۱۲۶ ماه گذشته با رشد و رونق نسبی روبه‌رو بوده است. بانک ولز فارگو پیش بینی کرده است که بازار سهام طی سال آینده با نوسانات شدیدی روبه‌رو خواهد شد. گرچه احتمال وقوع رکود اقتصادی وجود دارد ولی این مساله تا ۱۲ ماه آینده به وقوع نخواهد پیوست.این بانک آمریکایی به سرمایه گذاران توصیه کرده است که سبد سرمایه‌گذاری خود را برای سال ۲۰۲۰ میلادی به طلا، اوراق قرضه و سهام کم نوسان اختصاص دهند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها