امارات بزرگترین مرکز مبادله طلا جواهرات منطقه می شود

امارات بزرگترین مرکز مبادله طلا جواهرات منطقه می شود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، کارشناسان بر این باورند که سیاست های جدید دولت امارات یک گام بلند و مهم برای رشد صنعت طلا جواهرات و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی به شمار می رود. به اعتقاد کارشناسان سیاست جدید دولت امارات موجب افزایش شفافیت در صنعت طلا و جواهرات […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، کارشناسان بر این باورند که سیاست های جدید دولت امارات یک گام بلند و مهم برای رشد صنعت طلا جواهرات و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی به شمار می رود.

به اعتقاد کارشناسان سیاست جدید دولت امارات موجب افزایش شفافیت در صنعت طلا و جواهرات خواهد شد. اطلاعات جدیدی در اختیار فعالان بازار طلا جواهرات قرار خواهد گرفت و این روند موجب افزایش مبادلات طلا جواهرات در بازار امارات خواهد شد.

این سیاست های جدید شامل تدابیر و اقدامات خاصی از جمله اداره و مدیریت بازار طلا هم در سطح فدرال و محلی و ایجاد یک پلتفرم فدرال برای مبادلات طلا و جواهرات است. با راه اندازی این پلتفرم ویژه، کلیه مبادلات و خرید و فروش طلا و جواهرات و بازاریابی بخش طلا در امارات ، سازماندهی خواهد شد و شفافیت در معاملات تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

استفاده از فناوری های جدید در تولید مصنوعات طلا و ایجاد یک استاندارد بین المللی طلا برای جذب سرمایه گذاران خارجی نیز بخشی از سیاست های جدید خواهد بود.

طلا و جواهرات بخش مهمی در اقتصاد امارات به شمار می رود به طوری که تجارت فلزات گرانبها و الماس 20 درصد صادرات غیرنفتی این کشور را تشکیل می دهد.

در شش ماه نخست 2019 میلادی ، ارزش طلا الماس و جواهرات مبادله شده از طریق دوبی به بیش از 180 میلیارد درهم رسیده که نسبت به سال قبل 3 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس بخش سرمایه گذاری موسسه Century Financial در این باره گفت: تقاضای جهانی طلا جواهرات هر سال به 2200 تن رسیده است و ارزش تجارت طلا جواهرات به بیش از 350 میلیارد دلار معادل 1285 میلیارد درهم رسیده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.