معرفی بهترین کیف پول استلار برای نگهداری لومن (XLM)

معرفی بهترین کیف پول استلار برای نگهداری لومن (XLM)

استلار (Stellar) پلتفرمی غیرمتمرکز برای ایجاد ارتباط بین بانک ها، سیستم‌های پرداختی و افراد در سراسر دنیا است. هدف اصلی استلار ایجاد شبکه مالی بین‌المللی برای انجام تراکنش‌های بصرفه و با سرعت بالا میباشد. اگر به فکر خرید کوین های لومن (XLM) هستید، ابتدا باید مکانی امن برای نگهداری آنها پیدا کنید. در حال حاضر گزینه های بسیاری برای انتخاب کیف پول استلار وجود دارد که انتخاب میان آنها کمی مشکل است. ما در این مقاله بهترین کیف پول های استلار و ویژگی های فنی هر کدام را بررسی خواهیم نمود.

لومن که به اختصار XLM گفته می‌شود، کوین انحصاری شبکه استلار است که در زمان ویرایش این مقاله یکی از 10 ارز دیجیتال برتر دنیا به لحاظ ارزش بازار میباشد.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کیف پول استلار

  • حداقل موجودی کیف پول : برای نگهداری کوین های استلار در هر کیف پولی باید حداقل 1 واحد XLM داشته باشید. (این مقدار در گذشته 20 XLM بوده است)
  • ویژگی های امنیتی : هنگام انتخاب کیف پول استلار ویژگی های امنیتی آن از جمله رمزنگاری پیشرفته، احراز هویت دو عاملی (2FA) و امکان استفاده از پین کد را حتماً مورد بررسی قرار دهید.
  • کلیدهای خصوصی : کلیدهای خصوصی ابزاری هستند که به شما امکان کنترل دارایی های دیجیتالی را می‌دهند. بنابراین همیشه کیف پولی را انتخاب کنید که کنترل کلیدهای خصوصی را در اختیار شما قرار دهد و این کار را به شخص ثالثی واگذار نکند.
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان : کیف پولی را انتخاب کنید که به راحتی امکان تهیه نسخه پشتیبان را به شما بدهد تا در صورت بروز مشکل بتوانید به سادگی کوین های XLM خود را بازگردانی کنید.
  • تیم توسعه دهنده : آیا کیف پول انتخابی شما تیم توسعه دهنده خوبی دارد؟ کیف پولی را انتخاب کنید که بصورت مستمر در حال توسعه و بهبود امکانات امنیتی خود است.
  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف : اگر قصد نگهداری ارزهای دیجیتال مختلف را دارید، کیف پولی را انتخاب کنید که ارزهای دیجیتال مختلف را پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی مشتریان : در نهایت بررسی کنید که آیا تیم پشتیبانی کیف پول در صورت بروز مشکل بصورت شبانه روزی پاسخگو خواهد بود یا خیر !

لیست بهترین کیف پول های استلار (XLM)

لیست بهترین کیف پول های دیجیتال برای نگهداری ارز رمزپایه استلار در سال 2019 میلادی به شرح زیر است:


کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس


کیف پول استلار لجر نانو ایکس

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X مناسب کاربرانی است که بطور جدی ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنند. اگر به دنبال امنیت بلند مدت دارایی های دیجیتالی خود هستید، بهتر است حتما نگاهی به کیف پول لجر نانو ایکس بیندازید.

این کیف پول HD بیش از 1000 ارز دیجیتال مختلف از جمله استلار را پشتیبانی می‌کند. به علاوه این کیف پول Non-Custodial است؛ به این معنی که رمزعبورها و کلیدهای خصوصیتان را شما کنترل می‌کنید نه شخص ثالث دیگر !

طراحی کیف پول لجر نانو ایکس بسیار بهبود یافته است، بصورتی که قابلیت بلوتوث آن به شما امکان اتصال بی‌سیم به گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS را می‌دهد.

 برای انجام تمامی تراکنش ها توسط این کیف پول باید دکمه‌ تعبیه شده روی آن را فشار دهید. بنابراین امنیت این کیف پول بسیار بالا می‌باشد چون برای تایید تراکنش‌ها نیاز به دسترسی فیزیکی به کیف پول است و این تنها شما هستید که به آن دسترسی دارید.

همچنین ویژگی امنیتی دیگری در این کیف پول وجود دارد که اگر سه بار رمز عبور را اشتباه وارد کنید، کیف پول بصورت خودکار قفل می‌شود.


کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس


کیف پول استلار لجر نانو اس

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S در حال حاضر یکی از بهترین و شناخته شده ترین کیف پول های دیجیتال در دنیا است که توسط تمامی افراد متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌شود. دلیل این همه محبوبیت امنیت بالای این کیف پول و پشتیبانی بیش از 700 کوین و توکن مختلف از جمله استلار است.

لجر نانو اس کیف پولی Non-Custodial و HD است؛ به این معنی که کنترل کامل دارایی های دیجیتالی در اختیار شما قرار دارد و کلیدهای خصوصی نزد شما ذخیره می‌شوند. این کیف پول شبیه به یک فلش USB با صفحه نمایش OLED است که کلیدهای خصوصی بیت کوین، اتریوم، استلار و … را درون خود ذخیره سازی می‌کند.

امنیت این کیف پول بسیار بالا است بطوری که حتی اگر کیف پول خود را گم کنید در صورت داشتن رمزعبوری قدرتمند هیچ فردی نمی‌تواند به پول شما دسترسی داشته باشد.

از سوی دیگر نگران از دست دادن دارایی های دیجیتالی خود نباشید ! در صورت گم کردن یا دزدیده شدن کیف پول با استفاده از عبارت بازیابی 24 کلمه‌ای به راحتی می‌توانید در کیف پولی دیگر دارایی خود را بازیابی کنید. پس همیشه حواستان به عبارت بازیابی باشد و آن را در جایی امن نگهداری کنید.

از دیگر ویژگی های امنیتی این کیف پول امکان استفاده از احراز هویت دو عاملی (Two Factor Authentication)، پین کد و تایید تراکنش‌ها توسط دکمه‌ فیزیکی تعبیه شده روی دستگاه است.


کیف پول نرم افزاری Lobstr


کیف پول استلار Lobstr

Lobstr یکی از ساده‌ترین و بهترین کیف پول‌های موجود برای نگهداری کوین های لومن استلار است. با استفاده از این کیف پول به راحتی می‌توانید کوین‌های لومن را ارسال، دریافت و مدیریت کنید. رابط کاربری این کیف پول هم تحت وب و هم در موبایل بسیار ساده و قابل درک است؛ بطوریکه افراد تازه کار هم به سادگی می‌توانند از آن استفاده کنند.

در این کیف پول هوشمند و کاربر پسند امکان استفاده از مبدل قیمت برای XLM و فعال کردن اطلاع رسانی توسط ایمیل وجود دارد. این کیف پول قابلیت اجرا روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS را دارد.

از لحاظ امنیتی در کیف پول Lobstr کنترل کامل کلیدهای خصوصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های امنیتی این کیف پول امکان استفاده از احراز هویت دو عاملی، اثر انگشت و پین کد است.

دانلود کیف پول Lobstr


کیف پول نرم افزاری Stargazer


کیف پول استلار Stargazer

یکی دیگر از کیف پول های خوب برای نگهداری استلار که باید آن را مورد توجه قرار داد، کیف پول Stargazer است. این کیف پول برای دسکتاپ و موبایل قابل دسترسی می‌باشد.

این کیف پول با هدف ساده سازی فرآیندها و قابل درک بودن هرچه تمام‌تر طراحی شده است؛ بطوریکه عملیات ارسال و دریافت کوین های لومن استلار توسط آن به راحتی انجام می‌شود. از دیگر ویژگی های قابل توجه Stargazer امکان ساخت چندین حساب کاربری، چند کالایی بودن آن، پشتیبانی از چند زیان مختلف، امکان ساخت آدرس‌های چندکاربره و استفاده از امنیت چندامضایی (multisig security) را میتوان نام برد.

همچنین در این کیف پول امکان استفاده از جمله یادآوری برای بازگردانی وجوه در مواقع بروز مشکل وجود دارد. میتوانید کیف پول Stargazer را بصورت کاملاً رایگان برای سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و اندروید از لینک زیر دانلود نمایید:

دانلود کیف پول Stargazer


کیف پول تحت وب Blockchain.com


کیف پول استلار Blockchain.com

کیف پول بلاک چین از سال 2012 میلادی در دنیای ارزهای دیجیتال کار می‌کند و کیف پول مورد استفاده توسط میلیون‌ها نفر از کاربران بیت کوین است. خبر خوب اینکه این کیف پول در حال حاضر کوین‌های لومن استلار را هم پشتیبانی می‌کند.

Blockchain.com کیف پولی چند ارزی است که تحت وب و موبایل قابل اجرا میباشد. این کیف پول ارزهای دیجیتال شامل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و استلار را پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری آن 18 زبان مختلف را پوشش می‌دهد.

Blockchain.com قابلیت استفاده از عبارت بازیابی برای جلوگیری از بروز مشکل را نیز برای کاربر فراهم می‌کند.

ورود به کیف پول Blockchain.com


کیف پول تحت وب StellarTerm


کیف پول استلار StellarTerm

StellarTerm کیف پولی تحت وب با امنیت بالا به همراه پلتفرم صرافی غیرمتمرکز است و گزینه‌ای مناسب برای معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی ارزهای دیجیتال می‌باشد. StellarTerm در واقع صرافی غیرمتمرکزی است که روی شبکه استلار اجرا می‌شود و به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان کیف پول نیز استفاده کرد.

با این وجود که StellarTerm پلتفرمی برای معاملات آنلاین تحت وب است، اما نسخه دسکتاپ آن برای کاربران سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس نیز موجود است.

StellarTerm توسط تیم Lobstr توسعه داده شده است که کیف پول موبایلی انحصاری آن قبلا در همین مطلب معرفی شد. یکی از ویژگی‌های خوب این کیف پول با وجود آنلاین بودن آن این است که کلیدهای خصوصی در کامپیوتر شخصی شما ذخیره می‌شود.

StellarTerm چند ارز دیجیتال دیگر را نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل سرمایه گذاران با استفاده از این کیف پول به راحتی می‌توانند تمامی یا بخشی از استلارهای خود را با سایر ارزهای دیجیتال معاوضه کنند. یکی دیگر از مزایای این کیف پول سازگاری کامل آن با کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S است.

دانلود کیف پول StellarTerm


کیف پول نرم افزاری Atomic


کیف پول استلار Atomic

Atomic یکی از شناخته شده ترین کیف پول ها در دنیای ارزهای دیجیتال است که توسط افراد زیادی پیشنهاد می‌شود. این کیف پول چند ارزی بیش از 300 کوین و توکن مختلف را پشتیبانی می‌کند.

با Atomic به راحتی می‌توانید توکن‌های XLM را خرید، فروش، مدیریت و معاوضه کرده و آنها را توسط عبارتی 12 کلمه‌ای بازیابی کنید. در این کیف پول شما کنترل کامل بر کلیدهای خصوصی و پول خود دارید. کلیدهای خصوصی روی کامپیوتر شما ذخیره می‌شود و هیچکس به آن‌ها دسترسی نخواهد داشت. رابط کاربری این کیف پول بسیار زیبا طراحی شده و حتی برای افراد مبتدی به راحتی قابل درک است.

با استفاده از کیف پول Atomic امکان معاوضه استلار با بیش از 60 ارز دیجیتال دیگر را دارید. این کار با استفاده از پلتفرم های Shapeshift ، Changelly و Changenow انجام می‌شود.

کیف پول Atomic قابلیت نصب و اجرا روی سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS را دارد. جهت دانلود این کیف پول نرم افزاری برای پلتفرم دلخواه خود می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کیف پول Atomic

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *