همه چیز درباره صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ shibaswap

همه چیز درباره صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ shibaswap

شیبا سواپ shibaswap یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز و اصلی‌ترین سرویس Shiba inu است که در اواسط تیرماه سال 1400 به طور رسمی راه اندازی شد. در واقع می‌توان گفت که این صرافی یک پلتفرم برای مبادله ارزهای دیجیتال Shiba inu به شمار می‌رود. دلیل به وجود آمدن Shiba inu و صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ، مخالفت با دوج کوین بود. به طوری که از این رمز ارز به عنوان قاتل دوج کوین یاد می‌شود. هم اکنون سه کوین LEASH، SHIB، BONE در شیبا سواپ وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی و این صرافی و shiba coin خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شیبا سواپ shibaswap چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2020 توسط فردی به نام ری‌اوشی با هدف ایجاد یک اکوسیستم اقتصادی غیر متمرکز معرفی شد. هدف اصلی از تاسیس صرافی شیبا سواپ نیز حمایت از توکن شیبا اینو و جلب اعتماد بیشتر سرمایه‌گذران و کاربران بود. زیرا افرادی که روی توکن‌های شیبا سرمایه‌گذاری کرده بودند، نمی‌توانستند از پشتیبانی صرافی‌ای که مختص به این ارز دیجیتال باشند استفاده کنند. در نتیجه توسعه دهندگان این ارز تصمیم گرفتند صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ را برای امنیت بیشتر کاربران راه‌اندازی کنند.

جالب است بدانید که ارز دیجیتال شیبا اینو نیز یکی دیگر از میم کوین‌هاست. همان‌طور که می‌دانید میم کوین‌ها بر اساس شوخی، اتفاقات روزمره و بحث‌هایی که در فضای مجازی شکل می‌گیرد، به وجود می‌آیند. مانند دوج کوین که بر اساس یک جوک در سال 2013 به وجود آمد. دوج کوین با حمایت افرادی نظیر ایلان ماسک که خود را یکی از سرمایه‌گذاران این ارز معرفی کرد، رشد بی‌نظیری داشت. به طوری که توسعه دهندگان آن نیز می‌گویند که انتظار چنین روند رو به رشدی را نداشته‌اند.

همچنین صرافی شیبا سواپ به دلیل اجرای شیبا اینو shiba inu روی شبکه بلاک چین اتریوم، تنها از توکن‌های روی شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کند.

شیبا سواپ shibaswap چیست؟

توکن‌های موجود در صرافی شیبا سواپ shibaswap

در شروع این مقاله گفتیم که سه کوین LEASH، SHIB، BONE در این صرافی تعریف شده‌اند و هر یک هدف خود را دارند. توکن Shib رمز ارز اصلی در صرافی شیبا سواپ است. دو توکن دیگر نیز توکن‌های حاکمیتی به شمار می‌روند. به عنوان مثال کاربرد توکن Bone که تنها در صرافی شیبا سواپ وجود دارد، در بحث‌های مدیریت این صرافی غیر متمرکز کاربرد دارد.

خدمات صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ shibaswap

به طور کلی صرافی shibaswap خدمات و سرویس‌های خاصی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه این خدمات را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد.

  • DIG: این محصول به عنوان تامین کننده نقدینگی در صرافی شیبا سواپ وجود دارد. به این معنا که می‌توانید مقداری از پول خود را در استخرهای نقدینگی قرار دهید و به ازای هر تراکنشی که کاربران در این صرافی انجام می‌دهند، کارمزد دریافت کنید. همچنین می‌توانید در ازای افزایش نقدینگی خود توکن‌های Bone shibaswap را دریافت کنید.
  • Fetch: همان‌طور که می‌دانید صرافی یونی سواپ Uniswap بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین صرافی در بازار رمز ارزها شناخته شده است. محصول Fetch در صرافی شیبا سواپ این امکان را فراهم کرده است تا افرادی که در یونی سواپ تامین کننده نقدینگی بودند، بتوانند LP (Liqudity Provider) توکن‌های خود در یونی سواپ را به شیبا اینو shiba inu منتقل کرده و پاداش دریافت کنند. هدف از ارائه چنین محصولی این است که بخشی از نقدینگی صرافی یونی سواپ به صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ shibaswap منتقل شود.
  • Bury: این محصول با هدف استیکینگ کوین‌ها و گرفتن پاداش ارائه شده است. بدین ترتیب افراد می‌توانند با سپرده‌‌گذاری هر یک از سه توکن موجود در صرافی شیبا سواپ، بر اساس حجم معاملات انجام شده مقداری از کارمزد معاملات را به عنوان پاداش دریافت کنند. دقت داشته باشید که تمام سود حاصل قابل برداشت نخواهد بود. بلکه در مدت یک هفته تنها می‌توان 33 درصد از این سود را برداشت کرد. باقی آن ظرف مدت شش ماه در این صرافی قفل می‌شود و پس از گذشت شش ماه قابل برداشت است.
  • Swap: اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش این صرافی بخش swap است. در این بخش می‌توان خرید فروش رمز ارزها یا تبدیل توکن‌ها را انجام دهید.
  • Woof: در بخش woof می‌توانید سود حاصل از فعالیت‌های خود در این صرافی را مشاهده و دریافت کنید.
  • Bonefolio: این محصول تحت عنوان ابزار مدیریت شیبا سواپ shibaswap ارائه شده است. در واقع این محصول پروفایل کاربری شما را نشان می‌دهد. در این قسمت می‌توانید اطلاعاتی مانند وضعیت استخرهای نقدینگی، سود‌ها، حجم معاملات روزانه و موارد دیگر را مشاهده کنید.
خدمات صرافی شیبا سواپ shibaswap

توکن‌های قابل معامله در صرافی شیبا سواپ shibaswap

در ابتدا ذکر کردیم که توکن شیبا روی شبکه اتریوم قرار دارد و صرافی شیبا سواپ نیز از توکن‌هایی که روی شبکه اتریوم قرار دارند پشتیبانی می‌کند. به طور کلی رمز ارزهایی که در این صرافی معامله می‌شوند شامل Shib، Leash، Weth، Uni و… هستند که می‌توانید لیست کامل این توکن‌ها را در سایت coinmarketcap.com مشاهده کنید.

نحوه کار با صرافی شیبا سواپ shibaswap

  • در مرحله اول باید وارد سایت shibaswap شوید، به طوری که نحوه ورودتان مطمئن و با امنیت بالا باشد. زیرا کلاهبرداران زیادی وجود دارند که با استفاده از لوگوی شیبا به سواستفاده می‌پردازند.
  • پس از ورود به سایت شیبا سواپ اولین کاری که باید انجام دهید اتصال کیف پول مورد نظرتان به این صرافی است. بدین منظور گزینه connect wallet که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه لیستی از کیف پول‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. روی کیف پول مورد نظر خود کلیک کنید. در ادامه بهترین کیف پول‌های رمز ارز شیبا اینو را معرفی خواهیم کرد.
اتصال شیبا سواپ به کیف پول-connect wallet
  • در گام بعدی وارد Swap یا همان اصلی‌ترین بخش صرافی شیبا سواپ می‌شوید. در این بخش می‌توانید رمز ارزهای خود را تبدیل کنید. به این صورت که مطابق شکل در اولین قسمت باید توکنی که قصد فروش آن را دارید انتخاب کنید. در قسمت دوم نیز باید توکنی که قصد خرید آن را دارید وارد شود.
سرویس swap در صرافی شیبا سواپ
  • در گام بعد می‌توانید با انتخاب علامت چرخ دنده وارد تنظیمات پیشرفته صرافی شوید. به عنوان مثال در این قسمت با انتخاب گزینه Slippage tolerance می‌توانید اسلیپیج معامله‌ای که قصد انجام آن را دارید را تنظیم کنید. در بخش Transaction deadline نیز می‌توانید برای تراکنش خود زمان تعیین کنید. مثلا شما زمان ده دقیقه را نظر می‌گیرید. اگر در این مدت تایید تراکنش شما در شبکه اتریوم انجام نشود، معامله کنسل خواهد شد.

معرفی بهترین کیف پول‌های رمز ارز شیبا اینو shiba inu

با توجه به اینکه ارز شیبا روی شبکه اتریوم قرار دارد، برای انتخاب کیف پول گزینه‌های زیادی دارید. اما قبل از انتخاب کیف پول مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که کیف پول‌ها را از هر منبعی دریافت نکنید. زیرا ممکن است کل سرمایه خود را از دست بدهید. توصیه می‌شود کیف پولی که انتخاب کردید را تنها از وب سایت رسمی توسعه دهنده آن دریافت و نصب کنید. برخی از کیف پول‌هایی که از رمز ارز شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند شامل موارد زیر است:

  • Trustwallet
  • Metamaskwallet
  • Coinbasewallet
  • Mewwallet (مای اتر والت)
  • Exoduswallet
  • Freewallet
  • Guardawallet
  • Atomicwallet

قیمت ارز شیبا سواپ shibaswap price

در زمان نوشتن این مقاله، طبق گزارشات سایت Coinmarketcap، قیمت bone shibaswap، به 0.651585 دلار رسیده است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 1,578,432 دلار اعلام شده است و 8.94 درصد رشد داشته است. در حال حاضر نیز بهترین صرافی‌ها برای معاملات شیبا سواپ MEXC، Unniswap(V3)، BigOne، CoinW و BKEX هستند.

قیمت ارز دیجیتال شیبا سواپ shibaswap

آینده ارز دیجیتال شیبا سواپ

می‌دانید که اتریوم ارزشش را از بلاک چین و پروژه‌هایی که در آن شبکه در حال فعالیت هستند به دست آورده است. در حالی که شیبا چنین ارزش و پشتوانه‌ای ندارد. بلکه تا کنون با حمایت مردم و تبلیغاتی که در این زمینه صورت گرفته است، به موفقیت رسیده است. در نتیجه درباره آینده ارز دیجیتال شیبا سواپ نمی‌توان نظری قطعی داد.

علاوه بر آن با توجه به اینکه به تازگی یک نهنگ شیبا اینو فعال شده است و 13 درصد از کل موجودی شیبا را در اختیار دارد، تهدید بزرگی آینده این ارز دیجیتال به وجود آمده است. زیرا اگر این نهنگ بخواهد سود خود را برداشت کند و توکن‌های خود را به فروش برساند، قیمت شیبا به شدت سقوط خواهد کرد.

جمع بندی

سعی کردیم در این مقاله صرافی شیبا سواپ shibaswap را به طور کامل برای شما معرفی کنیم. همان‌طور که گفتیم شیبا سواپ جدیدترین محصول اکوسیستم شیبا اینو است. ارز Shib نیز رمز ارز اصلی این شبکه به شمار می‌رود. با توجه به اینکه زمان کمی از راه اندازی این صرافی می‌گذرد، اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذاران را جلب و میلیاردها دلار سرمایه را جذب کرده است. در حال حاضر رمز ارز شیبا و صرافی شیبا سواپ در رتبه‌های بالای صرافی‌های غیر متمرکز قرار گرفته است. اما باز هم توصیه می‌شود قدم‌های خود را با اطمینان بیشتری بردارید تا تجربه خوبی در سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال داشته باشید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات در حوزه ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *