آموزش صرافی بای بیت Bybit (ثبت نام و ترید)

آموزش صرافی بای بیت Bybit (ثبت نام و ترید)

بای بیت یک پلتفرم و صرافی ارز دیجیتال عالی است که هم اکنون با سرعت بالایی در حال رشد می‌باشد. . بای بیت Bybit یکی از بهترین صرافی ها برای جوش دادن معاملات و خرید و فروش رمز ارزهای متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با صرافی بای بیت Bybit ، رمزارزهای تحت پوشش، سایت و نحوه ترید و ثبت نام، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش صرافی بای بیت Bybit (ثبت نام و ترید)

معرفی و تاریخچه صرافی بای بیت Bybit

صرافی بای بیت در سال 2018 به دست Ben Zhou ، یکی از مدیران کارکشته بازار فارکس به وجود آمد. Ben Zhou صرافی بای بیت را در سنگاپور راه اندازی کرده و دفاتر اصلی آن را در هنگ کنگ و تایوان افتتاح کرد. بای بیت که تحت نظارت شرکت Bbit Fintech Limited فعالیت می‌کند، یک صرافی عالی برای معاملات اهرمی و مشتق به حساب می‌آید. صرافی بای بیت Bybit که تمرکز اصلی خود را بر معاملات بیت کوین، اتریوم و دلار متمرکز کرده است، از رمز ارزهای دیگری هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. علاوه بر مواردی که عنوان شد، بای بیت یک صرافی کارآمد برای فیوچرز بدون احراز هویت و معاملات با لوریج محسوب می‌شود. صرافی بای بیت یک گزینه درجه یک برای حرفه‌ای‌هاست. آن‌ها می‌توانند در پلتفرم بای بیت از ابزارهای مدرن ترید استفاده کنند.

صرافی بای بیت برای ایرانی‌ها

معرفی و تاریخچه صرافی بای بیت Bybit

سرمایه گذاران ایرانی هم می‌توانند درست مثل دیگر کاربران سراسر جهان از صرافی بای بیت استفاده کنند. حتما برای ورود به این پلتفرم باید IP کشور خود را تغییر بدهید. ممکن است در برخی از مراحل از شما در مورد کشورتان سوال شود یا لیست کشورهای تحریمی را ارسال کرده و از شما بخواهد که تایید کنید، ساکن سرزمین‌های نام برده شده نیستید. در این مواقع تنها کافی است دکمه تایید را فشرده و از مراحل منظور عبور کنید.

نحوه ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit

برای شروع کار با صرافی بای بیت ابتدا IP خود را تغییر داده و سپس به نشانی https://www.bybit.com مراجعه کنید. با کلیک بر روی دکمه زرد رنگ Sign Up به صفحه ثبت نام انتقال داده خواهید شد.

صرافی بای بیت برای ایرانی‌ها

در این صفحه ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور برای حساب کاربری خود تایین کنید. رمز عبوری که انتخاب می‌کنید باید بین 8 تا 30 کارکتر داشته و شامل اعداد، علامت و حروف باشد. در آخر تیک مربوط به پذیرش قوانین Bybit را فعال کرده و بر روی گزینه continue کلیک کنید. با اتمام ثبت نام یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کد تایید ثبت نام شما می‌باشد. کد تایید را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا حساب شما فعال شود.

نحوه ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit

آموزش ترید و خرید و فروش در صرافی Bybit

پس از ورود به صفحه اصلی پلتفرم بای بیت به نشانی https://www.bybit.com، در سر برگ بالای صفحه گزینه spot را انتخاب کنید. با کلیک بر روی این سربرگ یک منو شاخه‌ای به نمایش درخواهد آمد. رمز ارزی که قصد معامله آن را دارید از منو باز شده انتخاب کرده تا به صفحه تریدینگ انتقال داده شوید.

آموزش ترید و خرید و فروش در صرافی Bybit

در صفحه تریدینگ صرافی بای بیت، اردر بوک، تریدهای اخیر، نمودار قیمت و همچنین باکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید. برای انجام معامله، رمز ارز و هزینه مورد نظر را در دو کادر order price و quantity وارد کرده و گزینه Buy یا Sell را که در پایین order value قرار گرفته است را بفشارید.

ثبت نام در بای بیت

مزایای استفاده از صرافی بای بیت

1- اولین مزیتی که می‌توان برای این صرافی عنوان کرد، سرعت بالای مچ کردن و انجام تراکنش‌هاست.
2- این صرافی برای مخاطبانی که از گوشی همراه استفاده می‌کنند یه اپ مخصوص موبایل ارائه کرده است.
3- از لحاظ امنیت، صرافی بای بیت یکی از مطمئن‌ترین صرافی‌ها برای انجام معاملات به شمار می‌آید.
4- سایت این صرافی علاوه بر رابط کاربری خوب، از عملکرد بالایی برخوردار است.
5- با عضویت در این صرافی می‌توانید می‌توانید حد ضرر خود را خیلی راحت‌ تایین نمایید.
6- پشتیبانی گسترده 24 ساعته و پاسخگویی فوری دیگر مزیت صرافی Bybit می‌باشد.
7- با بهره‌مندی از صرافی بای بیت می‌توانید از لوریج 100% در معاملات مارجین خود بهره‌برداری کنید.

معایب صرافی بای بیت

1- مشخصا بزرگ‌ترین ایراد این صرافی برای ما ایرانی‌ها، عدم دسترسی با IP ایران است. شما برای استفاده از این صرافی باید حتما IP ایران را تغییر دهید. یادتان بماند که همیشه از IP همان کشوری استفاده کنید، که دفعه اول به کمک آن وارد صرافی شده‌اید.
2- به خاطر IP نمی‌توانید مرحله احراز هویت را به ثمر برسانید. چرا که در این صورت ایرانی بودن شما محرز شده و اجازه کار با صرافی از شما سلب خواهد شد.
3- تعداد ارزهایی که این صرافی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، بسیار اندک هستند. تنوع کوین‌های قابل معامله پایین است و جفت ارزها هم برای معاملات مارجین و آتی هم به همین ترتیب بسیار کم و محدود می‌باشد.
4- محدودیت تعداد دفعات برداشت در 24 ساعت هم یکی دیگر از معایب صرافی بای بیت به شمار می‌آید.

کارمزد و پاداش صرافی Bybit

در سیستم صرافی بای بیت برای معاملات دو نوع کارمزد مجزا در نظر گرفته شده است.
کارمزد معاملات اسپات یا لحظه‌ای و کارمزد معاملات قراردادی که به آن‌ها مارجین یا فیوچرز هم گفته می‌شود. کارمزد در معاملات اسپات برای میکرها maker صفر در نظر گرفته شده و برای تیکرها taker 0.2% . کارمزد در معاملات قراردادی برای تیکرها 0.075% و برای میکرها -0.0025 است. این یعنی شما در معاملات قراردادی اگر میکر باشید نه تنها برای ترید خود کارمزد پرداخت نکرده که درصدی پاداش و تخفیف هم شامل حالتان می‌شود. به صورت کلی هم اگر دیگر کارمزدهای مطرح شده را در نظر بگیرید، متوجه مبالغ بسیار اندک کارمزدهای صرافی بای بیت نسبت به دیگر صرافی‌ها خواهید شد.

سازنده یا میکر maker کیست؟

میکر به معامله‌گری گفته می‌شود که نقدینگی وارد بازار کرده و پیش از انجام معامله سفارش خود را به ثبت رسانده است. معمولا سفارشاتی که با تاخیر صورت می‌پذیرند، با عنوان میکر شناخته می‌شوند.

گیرنده یا تیکر taker کیست؟

تیکر، پذیرنده یا گیرنده به کسی اطلاق می‌شود که سفارش او با سفارش سازنده همسان است و به همین علت، سفارش او سریع و بدون فوت وقت انجام می‌شود.

هدف از ایجاد و توسعه صرافی بای بیت چیست؟

هدف از ایجاد و توسعه صرافی بای بیت چیست؟

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران