صرافی کوینکس چیست؟

صرافی کوینکس چیست؟

محبوبیت صرافی کوینکس نسبت به بایننس باعث شده است تا افراد زیادی به سراغ آن بروند. صرافی کوینکس در چین به بهره برداری رسیده و هم اکنون ایرانیان نیز می‌توانند در این اپلیکیشن احراز هویت کنند.

صرافی کوینکس دارای کارمزد کمی است. در صورتی که از پکیج‌های vip آن استفاده کنید، میزان کارمزد کمتر هم خواهد شد. همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی درباره آموزش کار با صرافی کوینکس ارائه بدهیم.

صرافی کوینکس کجاست؟

صرافی coinex در سال 2017 تاسیس شد. از این صرافی می‌توان برای مبادله جهانی و حرفه‌ای ارزهای رمزنگاری شده استفاده کرد. از ویژگی‌های مهم کوینکس می‌توان به امنیت بالا و کارآمدی آن اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت coinex می‌توان به پکیج‌های vip آن اشاره کرد. در صورتی که از این پکیج‌ها استفاده کنید، کارمز برداشت شما نزدیک به صفر و یا صفر خواهد بود. افرادی که از کد دعوت استفاده می‌کنند، شامل این طرح‌های ویژه و اقتصادی می‌شوند.

در حال حاضر، صرافی کوینکس جزو صرافی‌های آنلاین خارجی است که هنوز برای ایرانیان تحریم نشده است. اما پیشبینی می‌شود که رویکرد coinex همانند بیت ریت باشد!

امنیت صرافی کوینکس

امنیت یکی پارامترهای مهمی است که هر صرافی خوب و قابل اطمینان، دارد. صرافی کوینکس، جزو صرافی‌هایی است که امنیت آن در قالب چارچوب چندگانه تامین می‌شود. به همین خاطر است که می‌توان گفت امنیت صرافی کوینکس از نوع پایدار و مناسب است.

آموزش گام به گام کار با صرافی کوینکس

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در حین ثبت نام در صرافی کوینکس به یاد داشته باشید، استفاده از ایمیل است. توصیه می‌کنیم تا از شماره موبایل خود استفاده نکنید. چون با توجه به پیش‌بینی‌ها، ممکن است که صرافی کوینکس، ایرانی‌ها را تحریک کند.

در این آموزش، ابتدا نحوه ثبت نام در کوینکس را با استفاده از ایمیل به صورت گام به گام توضیح می‌دهیم:

1- ورود به صرافی کوینکس

برای ورود به صرافی کوینکس باید در نظر داشته باشید که بدون فیلترشکن نباید وارد سایت صرافی شد و از خدمات آن استفاده کرد. به همین خاطر، ابتدا باید یک فیلترشکن غیررایگان خریداری کنید. انتخاب فیلترشکن غیررایگان از آن جهت اهمیت دارد که از اتصال خود و عدم لو رفتن ip سیستم‌تان اطمینان پیدا کنید.

پس از اینکه فیلترشکن را روشن کردید، با تایپ آدرسhttps://www.coinex.com در صفحه‌ی زیر خواهید شد:

ورود به صرافی کوینکس

2- پر کردن فرم ثبت نام در صرافی کوینکس با ایمیل

ابتدا گزینه Sign Up را انتخاب کنید. در اینجا ما از ایمیل برای ثبت نام در صرافی کوینکس استفاده می‌کنیم. به همین خاطر، باید روش احراز هویت دو مرحله‌ای را طی کنید.

در اولین گام، پسورد خودتان را درج کنید. ترجیحا پسوردی را انتخاب کنید که از نظر امنیتی ایده‌آل باشد و از سوی صرافی تایید شود. سپس، در صورتی که کد معرف دارید، آن را درج کنید. خوب است بدانید، افرادی که از کد معرف استفاده می‎کنند، در رده افراد مشمول خدمات vip قرار می‌گیرند.

اگفته نماند که سطح‌بندی vip در چندین رده است. در نهایت، کدی برای ایمیل شما ارسال خواهد شد که حداکثر پس از گذشت 60 ثانیه فرصت دارید تا آن را درج کنید.

فرم ثبت نام در کوینکس

3- ورود به حساب کاربری

در صورتی که کد ارسال شده برای ایمیل شما تایید شود، وارد حساب کاربری خود می‌شوید. ابتدا برای شما، پیام ورود موفقیت آمیز، نمایش داده خواهد شد. به طور معمول، پس از نمایش پیام موفقیت آمیز ثبت نام در صرافی کوینکس، وارد بخش‌های متعدد حساب کاربری خود می‌شوید.

در صورتی که وارد بخش‌های متعدد آن نشدید، می‌توانید بر روی گزینه My Account کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری

4- تغییر نام کاربری

برای اولین بار که وارد اکانت خود در صرافی کوینکس می‌شوید، ایمیل شما در بخش نام کاربری درج شده است. به راحتی می‌توانید نام کاربری خود را تغییر بدهید و نام کوتاه‌تری انتخاب کنید.

تغییر نام کاربری

5- رفع محدودیت برداشت از حساب

افرادی که به تازگی از حساب کاربری خود در صرافی کوینکس استفاده می‌کنند، محدودیت خاصی در واریز و برداشت دارند. این محدودیت تا زمانی باقی می‌ماند که شما تایید 2 مرحله‌ای را طی نکرده باشید.

شما می‌توانید فرآیند تایید هویت دو مرحله‌ای را با یکی از دو راه google authenticator و موبایل طی کنید. پیشنهاد ما این است که از راه نخست برای رفع محدودیت برداشت از حساب استفاده کنید. پس از اینکه از google authenticator استفاده‎‌کنید، می‌توانید روزانه تا 10 هزار دلار در 24 ساعت برداشت نمایید.

رفع محدودیت برداشت از حساب

کافی است همانند تصویر زیر، بر روی گزینه Bind Google Authenticator کلیک کنید تا به مراحل بعدی هدایت شوید.

در اینجا شما 2 راه دارید. راه نخست این است که ابتدا ایمیل خود را تایید کنید. راه بعدی، استفاده از اسکن QR است. پیش از هر چیزی، کدی که برای ایمیل‌تان ارسال می‌شود، در اینجا درج کنید.

تایید هویت کوینکس2

پس از درج کردن کد تایید، به شما پیشنهاد داده می‌شود که نرم افزار Google Authenticator را نصب کنید. سپس، نرم افزار QR code را بر روی موبایل اسکن نمایید.

برای جلوگیری از گم کردن یا فراموش کردن کلید واژه QR code نیاز است تا آن را در یک برگه کاغذ یادداشت کنید. چون به هر دلیلی ممکن است که آن اپلیکیشن را از موبایل خود حذف کنید و QR code را از یاد ببرید.

ورود به صرافی کوینکس

نحوه ورود به صرافی کوینکس چندان سخت و دشوار نیست. مراحل ورود به صرافی کوینکس را به طور خلاصه بیان می‌کنیم.

  1. ابتدا فیلترشکن غیررایگان خود را فعال کنید تا امنیت کافی برای ورود به صرافی کوینکس داشته باشید.
  2. بر روی گزینه Login کلیک کنید. در صورتی که از موبایل برای ورود به صرافی کوینکس استفاده می‌کنید، باید بر روی منو کلیک نمایید.
  3. برای ورود به حساب کاربری نیاز است تا مشخصات خود را درج کنید.
  4. افرادی که از خدمات Google Authenticator بهره می‌برند، باید عددی که در Authenticator آن‌ها ارسال شده است؛ استفاده نمایند.

احراز هویت در کوینکس

به طور کلی، دو دسته از افراد از احراز هویت در کوینکس استفاده می‌کنند. در دسته نخست، افرادی قرار دارند که حساب کاربری آن‌ها در صرافی محدود شده است. در دسته‌ی دوم، افرادی قرار دارند که برای بهره‌مند شدن از خدمات و امکانات بیشتر، تمایل به انجام فرآیند احراز هویت در کوینکس دارند.

از مزایای احراز هویت در کوینکس می‌توان به باز شدن دسترسی اکانت در صورت محدود شدن، افزایش سقف برداشت وجه روزانه و ماهانه، شرکت در بخش Mining صرافی، عدم استفاده از سرور مجازی و استفاده بدون محدودیت از اپلیکیشن کوینکس اشاره کرد.

روش‌های احراز هویت در کوینکس

روش نخست، این است که از پاسپورت خود برای احراز هویت در کوینکس استفاده کنید. این روش برای افرادی مناسب و کاربردی است که خارج از ایران فعالیت دارند.

روش دیگری که از سوی متخصصان حوزه سرمایه گذاری و ارزهای دیجیتال پیشنهاد نمی‌شود، استفاده از پاسپورت ایرانی است. دلیل تاکید ما برای استفاده نکردن از این روش، پیش آمدن وضعیتی است که ممکن است ایرانیان در کوینکس، تحریم شوند. البته به این مورد هم توجه داشته باشید که در لیست سیاه FATF قرار داریم و احتمال تحریم شدن، بسیار بالا است.

روش سوم هم توصیه نمی‌شود. با این حال، افراد بسیار زیادی هستند که از دوستان خارج از کشور خود برای احراز هویت در کوینکس استفاده می‌کنند. دلیل توصیه نشدن این روش، سوء استفاده توسط فرد دیگری است.

آموزش احراز هویت COINEX

برای احراز هویت در صرافی کوینکس بهتر است تا از اپلیکیشن موبایلی آن استفاده کنید. البته محدودیت چندان خاصی هم برای احراز هویت کوینکس با لپتاپ و سایر دستگاه‌های هوشمند وجود ندارد. تنها تفاوت آن، استفاده از امکانات سایت برای احراز هویت می‌باشد.

وارد اپلیکیشن کوینکس شوید. سپس بر روی آدمک حساب کاربری کلیک کنید. اطلاعات محرمانه خود را درج نمایید. سپس، دوباره بر روی همان آدمک کلیک کنید.

آموزش احراز هویت COINEX

بر روی گزینه KYC حساب کاربری خود کلیک کنید.

گام دوم

افرادی که تا به حال، فرآیند احراز هویت را انجام نداده باشند، این بخش به صورت زیر برای آن‌ها نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن کوینکس2

سپس، گزینه احراز هویت را انتخاب کنید. سه مرحله احراز هویت در کوینکس به شرح ذیل هستند.

ابتدا مشخص کنید که احراز هویت شما برای شخص حقیقی است. ملیت، نام و نام خانوادگی خود را هم به ترتیب تایپ کنید.

ابتدا مشخص کنید که می‌خواهید از پاسپورت و یا ID Cart استفاده کنید. سپس، از همان سند عکس باکیفیت تهیه و آپلود نمایید.

در مرحله سوم باید جمله‌ای را بر روی کاغذ بنویسید و از آن عکس سلفی تهیه کنید. این مرحله چیزی شبیه به مراحل احراز هویت کارگزاری‌های ایرانی است. اگر فرآیند احراز هویت شما موفقیت آمیز باشد، می‌توانید جمله زیر را مشاهده کنید.

گام چهارم

در پایان، صفحات زیر را می‌توانید مشاهده کنید.

گام پنجم احراز هویت در coinex

کارمزد صرافی کوینکس

کارمزد صرافی کوینکس برای کاربرانی که از خدمات vip استفاده نمی‌کنند، زیاد است. در صورتی که از پکیج‌های vip متعدد استفاده کنید، کارمزد صرافی کوینکس کمتر خواهد شد.

کارمزد صرافی کوینکس

آموزش خرید و فروش در کوینکس

ابتدا باید وارد اپلیکیشن کوینکس شوید. سپس، شاهد لیستی از ارزهای دیجیتال خواهید بود. شما می‌توانید این لیست را براساس بیشترین میزان خرید، فروش و یا کمترین میزان عرضه و تقاضا، شخصی سازی کنید.

لیست زیر، نمونه‌ای شخصی سازی شده از ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس است.

آموزش خرید و فروش در کوینکس

با کلیک کردن بر روی هر ارز، شاهد صفحه‌ای همانند آنچه که در زیر می‌بینید، خواهید بود.

صرافی کوینکس

با کلیک کردن بر روی گزینه Depth می‌توانید شاهد قدرت خرید و یا فروش هر نوع ارز دیجیتال باشید.

با کلیک کردن بر روی دایره‌های سفید و سیاه می‌توانید جفت ارز دیجیتال متناظر آن را ببینید.

استفاده از آلارمی که در در بخش پایینی اپلیکیشنی قرار دارد، به شما کمک می‌کند تا هر زمان که ارزش ارز به مقدار مورد نظرتان رسید؛ نوتیفی را دریافت کنید. همچنین، از بخش کناری آلارم می‌توانید نوع ارز فیات را مشخص کنید. به طور معمول، بهتر است ارز فیات همان دلار باشد.

خرید و فروش ارز در کوینکس

کافی است که یکی از دو گزینه خرید یا فروش را انتخاب کنید. صفحه زیر، بعد از انتخاب گزینه خرید، برای شما به نمایش در خواهد آمد.

خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس

در بخش Limit می‌توانید قیمت مورد نظرتان را درج کنید. در بخش Amount هم می‌توانید میزان ارز مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین، از نمودار می‌توانید میزان ارزی را که قرار است خریداری کنید، انتخاب نمایید.

در مرحله پایانی تایید می‌کنید که اطلاعات درج‌شده صحیح هستند.

در صورتی که بعد از ست کردن این معامله، منصرف شدید؛ می‌توانید آن را کنسل کنید.

با کلیک بر روی گزینه Assets می‌توانید تاریخچه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را مشاهده نمایید.

کوینکس یا بایننس

همیشه این سوال بوده و هست که صرافی کوینکس را انتخاب کنیم یا به سراغ صرافی مانند بایننس برویم.

درباره پاسخ این سوال باید بدانید که صرافی کوینکس در حال حاضر تحریم نیست و می‌توان از آن استفاده کرد. در صورتی که بایننس تحریم است و کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

از طرفی، استفاده از صرافی بایننس برای تمامی افراد مناسب نیست. چون بعد از هر گونه خطا، امکانات آن مسدود می‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *