آشنایی با ارز فگ | چه آینده‌ای در انتظار ارز دیجیتال feg است؟

آشنایی با ارز فگ | چه آینده‌ای در انتظار ارز دیجیتال feg است؟

درباره ارز دیجیتال فگ (fegtoken) چه می‌دانید؟ امروزه بازار کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال بسیار داغ است و رمز ارزهای جدید و متعددی در این بازار با هدف‌های مختلف عرضه می‌شود. یکی از این ارزهای نو ظهور feg است که سال 2021 معرفی و عرضه شد. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به معرفی و آشنایی با ارز فگ و هر آنچه که لازم است در این حوزه بدانید، بپردازیم. با ما همراه باشید.

ارز فگ (fegtoken) چیست؟

ارز فگ در اوایل سال 2021 بر بستر بلاک چین اتریوم و اسمارت چین بایننس وارد بازار شد. به طوری که این قابلیت را دارد از هر دو شبکه پشتیبانی کند. توسعه دهندگان فگ مهم‌ترین اهداف این پروژه را ایجاد امنیت بالا برای کاربران، کاهش gas پروژه‌های دیفای و ایجاد سیستم پاداش برای اعضای پروژه بیان کرده‌اند. همچنین یکی دیگر از اهداف این پروژه ایجاد شبکه DeFi یا غیرمتمرکز بود و ارز feg به عنوان توکن اصلی و اختصاصی این پروژه معرفی شد. همچنین این توکن نیز نوعی دیگر از میم کوین‌هاست. به همین دلیل پشتوانه محکمی ندارد باید با احتیاط برای ورود به این بازار اقدام کرد.

fegtoken چیست؟

ویژگی‌های ارز دیجیتال فگ چیست؟

ارز دیجیتال feg با توجه به مدت کمی که از عرضه آن می‌گذرد، بسیار محبوب شده و افراد زیادی برای خرید آن اقدام کرده‌اند. بدون شک ویژگی‌های منحصر به فرد این ارز در این محبوبیت دخیل بوده است. برخی از ویژگی‌های این ارز به شرح زیر است:

  • ارز فگ توکنی غیرمتمرکز است که مالک حقیقی یا حقوقی ندارد.
  • یک درصد از مبلغ هر تراکنش روی ارز دیجیتال feg، به عنوان مالیات گرفته شده و بین هولدرهای این ارز توزیع می‌شود. یک درصد دیگر نیز در فرآیند توکن سوزی، سوزانده شده و از بین می‌رود. به همین دلیل گفته می‌شود که ارز فگ خاصیت ضد تورمی دارد. یعنی در سوزاندن آن محدودیتی وجود ندارد و همین امر سبب تنظیم سیستم عرضه و تقاضای آن می‌گردد.
  • عرضه توکن فگ عادلانه است و تنها بین دارندگان آن خرید و فروش می‌شود.
  • BEp20 استاندارد ارز feg محسوب می‌شود.
  • یکی ازاهداف عرضه این ارز کمک به امور خیریه است.

نحوه خرید و فروش رمزارز فگ به چه صورت است؟

همان‌طور که گفتیم رمزارز فگ روی شبکه‌ اتریوم بنا نهاده شده است. در نتیجه اگر قصد دارید توکن‌های ارز دیجیتال فگ را خریداری کنید باید ابتدا رمزارز اصلی و پایه اتریوم را بخرید. پس از انتقال رمزارز اتریوم به صرافی و پرداخت سپرده مورد نظر به آن، می‌توانید ارز فگ را خریداری کنید. همچنین باید دقت داشته باشید که این سرمایه‌گذاری را در جایی انجام دهید که معامله ارز feg ممکن باشد. صرافی‌های مناسب برای خرید ارز دیجیتال feg، یونی سواپ، پنکیک سواپ و صرافی fegex می‌باشند که می‌توانید خرید و فروش خود را در این صرافی‌ها انجام دهید.

قیمت ارز feg در حال حاضر چقدر است؟

در حال حاضر و در زمان نوشتن این مقاله، بر اساس گزارش Coinmarketcap، قیمت ارز feg، حدودا 0/00000000179 دلار می‌باشد. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته، 1,261,312دلار بوده و در ۲۴ ساعت گذشته حدود 2/93 درصد کاهش یافته است و رتبه ۳۱۹۲ را در کوین مارکن کپ به خود اختصاص داده است

قیمت ارز feg در حال حاضر چقدر است؟

کدام پروژه‌ها در قالب ارز فگ عرضه شده است؟

  • Fegex

یکی از مهم‌ترین پروژه‌های feg، صرافی fegex است. هدف از طراحی این صرافی رفع مشکلاتی است که در برخی صرافی‌ها مانند یونی سواپ یا پنکیک سواپ وجود دارد. نقش feg در این صرافی، ابزاری مهم و کلیدی در پرداخت کارمزد و ارتباط بین شبکه‌های BEP-20 و ERC-20 می‌باشد.
ازبرخی قابلیت‌های این صرافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. FEGchart: این قابلیت در صرافی Fegex برای کاربران و تحلیلگران به منظور تحلیل تکنیکال و نمودارها طراحی شده است.
  2. Smartswap: کاربرانی که در اسمارت سواپ سپرده گذاری می‌کنند، کارمزد سواپ و گس به نسبت کمتری را پرداخت می‌کندد.
  3. Cashback reward: در این قسمت، حدود 0/08 درصد ازهر فروش روی هر جفت توکن، به عنوان بخشی از خرید تریدرها به صورت نقدی به آن‌ها باز می‌گردد.
  4. Stake: هر تراکنشی که در این صرافی و در قالب fBNB و fETH انجام می‌شود، حدود 0/12 درصد از ارزش دلاری هر تراکنش به هولدرهای ارز feg خواهد رسید. لازم به ذکر است که استیکینگ شامل ضرر ناپایدار نمی‌شود. به این معنا که حدود 2 درصد کارمزد، از سپرده‌گذاری یا برداشت گرفته می‌شود.
  5. کارمزد: میزان کارمزدی که در این صرافی دریافت خواهد شد به این صورت است: به جز feg و TRY، به میزان 0/2 درصد از فروش که متعلق به LPهاست، 0/12 درصد برای استیک کنندگان، 0/08 درصد برای بازپرداخت نقدی و 0/05 درصد به عنوان کارمزد سایر توکن‌ها دریافت خواهد شد.
fegex
  • fegtrack

این پلتفرم برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند fegtokenهای خود را هولد کنند. این نرم افزار به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند توکن‌های خود را رصد کنند. در این برنامه می‌توان مقدار توکن‌های در گردش یا سوزانده شده، ارزش توکن‌ها، نمایش لحظه‌ای بالانس توکن‌ها، میزان پاداش و… را مشاهده کرد و زیر نظر داشت. علاوه بر این موارد یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم افزار مشاهده جدیدترین اخبار و برنامه‌هایی است که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شوند.

fegtrack
  • fegfaucet

همان‌طور که گفتیم ارز دیجیتال feg، ارزی است که به تازگی و حدود یک سال پیش وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است. همچنین با توجه به میم کوین بودن بودن آن افراد کمی به آن اعتماد کرده و برای سرمایه گذاری روی این ارز اقدام می‌کنند. به همین دلیل نرم افزار fegfaucet جهت جذب و تشویق کاربران و سرمایه‌گذاران برای ورود به پروژه فگ طراحی شد. به گونه‌ای که با دادن جایزه به افراد آن‌ها را ترغیب به سرمایه گذاری و خرید fegtoken می‌کند.

fegfaucet
  • fWrap

یکی از قابلیت‌های مهم صرافی fegex رپد کردن ارزهای دیجیتال است. در این صورت با پرداخت یک درصد مالیات، می‌توان ارزهای دیجیتال را wrap یا unwrap کرد. همانطور که می‌دانید هر یک از رمز ارزها مانند اتریوم، بیت کوین و…، شبکه بلاکچین مختص به خود را دارد. قانون حاکم بر این شبکه‌ها نیز به این صورت است که نمی‌توان توکن‌ شبکه‌ها را به یکدیگر منتقل کرد. رپد کردن راهی است که می‌توان این محدودیت‌ها را از میان برداشت و معامله‌هایی را روی شبکه‌های غیر بومی انجام داد. به طور کلی هدف رپد کردن، افزایش همکاری میان بلاکچین‌های متفاوت است و انتقال توکن‌ها از شبکه‌ای به شبکه دیگر را ممکن می‌کند.

fwrap

ارز فگ با کدام پروژه‌ها همکاری می‌کند؟

پروژه ارز دیجیتال feg با برخی از تیم‌های قوی همکاری دارد. اصلی‌ترین آن‌ها GoldFarm ،TRY finance ،Fomolabs هستند که هر کدام وظایفی را بر عهده دارند. به عنوان مثال تیم توسعه دهنده TRY finance اندازی اولیه fegex را بر عهده داشته و حدود پنج درصد از فروش توکن‌های فگ به استیکینگ TRY منتقل می‌شود.

بهترین کیف پول‌ها و صرافی‌های ارز دیجیتال feg کدامند؟

با توجه به اینکه fegtoken بر بستر اتریوم عرضه شده است، می‌توان از کیف پول‌هایی که از شبکه اتریوم پشتیبانی می‌کنند استفاده کرد. محبوب ترین کیف پول‌های ارز فگ به شرح زیر است:

  1. تراست والت – نرم افزاری (Trust Wallet)
  2. متامسک – نرم افزاری (Metamask)
  3. کوین بیس – نرم افزاری (Coinbase)
  4. لجر نانو اس – سخت افزاری (Ledger Nano S)
  5. ترزور – سخت افزاری (Trezor)

بهترین صرافی‌های برای خرید و فروش ارز دییجتال فگ کدامند؟

به جز صرافی‌های پنکیک سواپ و یونی سواپ که در لیست بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستند، صرافی‌‌های معتبر دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید برای خرید و فروش ارز feg از آن‌ها بهره ببرید. فهرست زیر، لیستی از بهترین صرافی‌ها برای ارز دیجیتال feg هستند:

  1. یونی سواپ Uniswap
  2. پنکیک سواپ Pancakeswap
  3. آی او io
  4. هات بیت Hotbit
  5. شیبا سواپ Shibaswap
  6. ایپ سواپ Apeswap
  7. دیکوین
  8. Decoin
بهترین صرافی‌ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال فگ

چه آینده‌‌ای در انتظار ارز feg است؟

همان‌طور که گفتیم پروژه ارز feg که به صورت غیر متمرکز وارد بازار شد. با توجه به نداشتن پشتوانه قدرتمند، باز هم افراد زیادی نسبت به آن دچار شک و تردید هستند. با این حال از زمان عرضه این ارز دیجیتال، شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در قیمت این ارز بودیم. اما باز هم بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت روی آن حساب باز نمی‌کنند. علاوه بر آن قیمت این ارز را تا پایان سال 2022، 0/00000005 دلار و تا پایان سال 2028، 0/00000022 دلار پیش بینی می‌کنند.

البته باید توجه داشت که این پیشرفت و افزایش قیمت، در صورت محقق شدن اهداف توسعه دهندگان این ارز ممکن خواهد شد. تا کنون برخی از اهداف و برنامه‌ها انجام شده است و برخی از برنامه‌های آینده شامل راه اندازی اولین توکن SmartDeFi، گسترش اکوسیستم ارز دیجیتال feg و به روز رسانی نرم افزارها و قابلیت‌های جدید است. در صورت محقق شدن این اهداف می‌توان روی پیشرفت و رشد این رمز ارز حساب کرد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم ارز دیجیتال feg و مسائل مربوط به آن مانند نحوه خرید و فروش، آینده رمزارز فگ، بهترین کیف پول‌ها و صرافی‌ها و قیمت ارز فگ را به طور کامل بررسی کنیم. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب درست و تجربه بهترین سرمایه‌گذاری کمک کرده باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات در حوزه ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *