معرفی انواع کیف پول نئو (NEO) به همراه لیست بهترین ها

معرفی انواع کیف پول نئو (NEO) به همراه لیست بهترین ها

نئو پروژه‌ای مبتنی بر بلاک چین در کشور چین است که دو توکن بومی به نام های NEO و GAS دارد. این ارز رمزپایه با استفاده از قراردادهای هوشمند اجرا می‌شود و در آینده قصد دارد با اتریوم رقابت کند. با وجود اینکه نئو به سرعت در حال رشد و توسعه است، اما نسبت به سایر ارزهای دیجیتال کیف پول‌های زیادی برای نگهداری توکن های آن وجود ندارد. بنابراین اگر قصد خرید توکن های نئو را دارید، بهتر است ابتدا با انواع کیف پول نئو و ویژگی های هریک آشنا شوید.

معرفی کوتاه ارز دیجیتال NEO

نئو ارز دیجیتالی چینی است که روی پلتفرمی شبیه به اتریوم اجرا می‌شود و براساس الگوریتم گواهی اثبات سهام (Proof Of Stake) کار می‌کند. این شبکه دو توکن بومی به نام‌های نئو (NEO) و گس (GAS) دارد که هردو به سادگی قابل معامله هستند. لازم به ذکر است توکن‌های نئو قبلا با نام انت شیرز (Antshares) و گس با نام انت کوینز (Antcoins) شناخته می‌شدند. حال شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که تفاوت بین این دو توکن چیست ؟!

به بیان ساده، NEO ارز دیجیتالِ اصلی این پروژه است که برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) مختلف از آن استفاده می‌شود. حداکثر توکن‌های قابل عرضه نئو 100 میلیون واحد است که 50 میلیون آن به سرمایه‌گذاران اولیه فروخته شد و 50 میلیون باقی مانده نیز در یک قرارداد هوشمند قرار داده شده است. لازم به ذکر است نئو تقسیم سود ندارد.

اما توکن GAS در واقع سوخت شبکه نئو است و وجود آن برای اجرای نئو الزامی است. تاکنون بیش از 10 میلیون گس عرضه شده و حداکثر میزان عرضه آن 100 میلیون واحد است. توکن‌های گس تقسیم سود دارند، به این صورت که به ازای هر توکن نئو که در کیف پول خود ذخیره می‌کنید 0.0003 واحد گس بصورت روزانه به شما تعلق می‌گیرد. پس یعنی با خرید نئو و نگهداری آن در کیف پول شما GAS هم خواهید داشت.

نئو روی قراردادهای هوشمند اجرا می‌شود، اما سیستمی مبتنی بر الگوریتم گواهی اثبات سهام به شکل GAS دارد. به علاوه، این ارز دیجیتال تمامی زبان های برنامه نویسی رایج از جمله پایتون، جاوا و جاوا اسکریپت را در قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند در حالی که اتریوم فقط قابلیت برنامه نویسی با زبان انحصاری خود به نام Solidity را دارد. پیشرفت این ارز رمز پایه باعث شد برخی از متخصصین حوزه ارزهای دیجیتال به آن لقب “قاتل اتریوم” و “اتریوم چینی” را بدهند.

بهترین کیف پول نئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین کیف پول نئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قبل از اینکه وارد بحث معرفی کیف پول‌ها شویم، بهتر است بدانید در انتخاب یک کیف پول باید چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. موارد زیر فاکتوزهایی هستند که در قبل از انتخاب کیف پول نئو بهتر است مد نظر قرار دهید.

  • سازگار با توکن های NEO و GAS – هیچ کیف پولی همه ارزهای دیجیتال را بصورت همزمان پشتیبانی نمی‌کند. پس قبل از انتخاب کیف پول از اینکه کیف پول انتخابی شما توکن‌های نئو و گس را پشتیبانی می‌کند، مطمئن شوید.
  • قابلیت تولید GAS – همان‌گونه که قبلا هم گفته شد، دارندگان نئو در کیف پول‌ها می‌توانند به عنوان سود GAS دریافت کنند. با نگهداری توکن های نئو در کیف پول‌های رسمی این شرکت می‌توانید با تولید هر بلاک جدید توکن های گس دریافت کنید.
  • رابط کاربری ساده – ارزهای دیجیتال پیچیده و گیج‌کننده هستند و حتی گاهی کیف پول‌هایی که برای نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند، پیچیدگی را بیشتر می‌کنند. در نتیجه کیف پولی را انتخاب کنید که رابط کاربری ساده و قابل فهمی داشته باشد.
  • امکانات امنیتی – برای حفاظت از پولتان به دنبال کیف پولی باشید که امنیت بالایی دارد. کیف پول‌های آفلاین بیشترین ضریب امنیت را دارند. اما اگر از کیف پول‌های دسکتاپ، موبایل یا تحت وب استفاده می‌کنید مطمئن شوید امکاناتی از قبیل رمزنگاری پیشرفته، احراز هویت دو عاملی و قابلیت چند امضایی را پشتیبانی می‌کنند.
  • کلیدهای خصوصی – مهم‌ترین ویژگی امنیتی امکان کنترل کلیدهای خصوصی است. بدون کلید خصوصی، نمی‌توانید به ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. پس به دنبال کیف پولی باشید که در هر زمانی کنترل کلیدهای خصوصی را به خود شما بسپارد.
  • توسعه مستمر – آیا کیف پول شما توسط تیم توسعه دهنده قدرتمندی اداره می‌شود؟ آیا این تیم بصورت مستمر در حال توسعه و بهبود کیف پول خود هستند؟ این‌ها سوال‌هایی هستند که در این مورد باید از خود بپرسید.
  • پشتیبانی – از اینکه کیف پول شما خدمات پشتیبانی خوبی دارد و نحوه پاسخگویی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. همچنین راه‌های ارتباطی با تیم پشتیبانی کیف پول و ساعات پاسخگویی را بررسی کنید.

لیست انواع کیف پول نئو (NEO)

حال که بیشتر با ارز دیجیتال نئو و فاکتورهای انتخاب کیف پول‌ آشنا شدید، بهترین کیف پول‌های موجود در بازار برای نگهداری توکن‌های NEO و GAS را معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است برای فعال کردن کیف پول‌ها باید حداقل 1 NEO در کیف پول خود داشته باشید. لیست بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال نئو به شرح زیر است:


کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)


کیف پول نئو لجر نانو اس

اگر قصد نگهداری توکن‌های نئو در میان مدت یا بلند مدت را دارید، کیف پول سخت‌افزاری امن‌ترین گزینه برای دور نگه داشتن دارایی هایتان از دست هکرها است. Ledger Nano S پشتیبانی از ارز دیجیتال نئو را از اواخر سال 2017 میلادی آغاز کرد.

با استفاده از این کیف پول می‌توانید سود نگهداری توکن های نئو یا همان GAS را از طریق همگام‌سازی لجر نانو اس با کیف پول نئون (Neon Wallet) دریافت کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده همزمان این کیف پول با کیف پول نئون این است که دیگر لازم نیست کلیدهای خصوصی خود را جایی وارد کنید یا در کامپیوتر خود نگهدارید و این کار احتمال هک شدن را بطور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

به علاوه لجر نانو اس دارای یک صفحه نمایشگر OLED همراه با دو دکمه است که برای تایید تراکنش‌ها باید حتما از آن‌ها استفاده کنید. پس تنها زمانی امکان ارسال توکن‌های NEO وGAS وجود دارد که شما یا شخص دیگری بصورت فیزیکی به کیف پول دسترسی داشته باشید. به همین دلیل است که این کیف پول به عنوان یکی از بهترین و امن‌ترین کیف پول‌های دیجیتالِ موجود در بازار شناخته می‌شود.

از دیگر امکانات امنیتی لجر نانو اس می‌توان امکان استفاده از پین کد و احراز هویت دو عاملی (2FA) را نام برد. لازم به ذکر است که این کیف پول علاوه بر نئو بیش از 1000 نوع ارز دیجیتال دیگر را هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که به دنبال خرید و نگهداری ارزهای رمزپایه مختلف هستند.


کیف پول سخت‌افزای Trezor model T


این کیف پول صفحه لمسی که نسل دوم والت سخت‌افزاری محسوب می‌شود، یکی دیگر از گزینه‌های نگهداری توکن NEO است. Trezor model T توانایی ذخیره بیش از 1000 رمز ارز را دارد. این کیف پول که در کشور چک تولید شده، همانند دیگر والت‌های سرد، کلیدهای خصوصی شما را در محیطی آفلاین و به دور از حملات نگهداری خواهد کرد.

در نهایت باید گفت Trezor model T با ادعای اینکه حتی میتوان آن را به سیستم حاوی بدافزار متصل کرد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران رمز ارز NEO باشد.


کیف پول دسکتاپ NEON


کیف پول نئو NEON

کیف پول NEON یکی از بهترین کیف پول‌های حال حاضر برای نگهداری توکن‌های نئو است. این کیف پول به شما امکان ارسال، دریافت و ذخیره‌سازی هر دو توکنِ نئو و گس را می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این کیف پول این است که می‌توانید با نگهداری توکن‌های نئو داخل آن بصورت خودکار توکن GAS دریافت کنید. (به ازای هر واحد نئو 0.0003 واحد گس بصورت روزانه)

اگر از کیف پول NEON استفاده می‌کنید نباید نگران امنیت پولهایتان باشید؛ زیرا کلیدهای خصوصی شما در سرورهای نئون ذخیره نمی‌شود و این بدین معنی است که کنترل پولهایتان در دستان خود شماست. این کیف پول توسط توسعه‌دهندگان نئو ساخته نشده است، اما توسعه دهندگان نئو با بررسی موشکافانه آن را 100 درصد امن توصیف کرده‌اند.

نصب و راه‌اندازی این کیف پول بسیار ساده است، اما به این دلیل که کلیدهای خصوصی در کامپیوترتان ذخیره می‌شود بهتر است کلیدها را در مکانی امن نگهداری کنید. یکی دیگر از مزایای این کیف پول که پیش از این هم گفته شد، سازگاری کامل آن با لجر نانو اس است. در حال حاضر کیف پول سبکِ نئون برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس و تنها به زبان انگلیسی موجود است.

دانلود کیف پول NEON


کیف پول دسکتاپ NEO GUI


کیف پول نئو NEO GUI

NEO GUI کیف پول رسمی نئو است که توسط توسعه‌دهندگان آن ساخته شده است. واژه GUI مخفف Graphical User Interface است و به این معناست که با استفاده از رابط کاربری گرافیکی که دارد می‌توانید از آن استفاده نمایید.

NEO GUI کیف پولی با قابلیت همگام سازی است، یعنی مدت زمانی طول می‌کشد با کل بلاک‌چین نئو همگام‌سازی شود تا بتوانید از آن استفاده کنید و به طبع فضای زیادی در کامپیوترتان اشغال می‌کند. بعد از اینکه عملیات همگام سازی تمام شد می‌توانید با استفاده از پسورد کیف پول جدیدی ایجاد کنید و با تبدیل کلیدهای خصوصی خود به فرمت‌ WIF یا HEX نسخه پشتیبانی از کیف پول تهیه کنید.

این کیف پول امکان ذخیره و مبادله هر دو توکنِ نئو و گس را به شما می‌دهد و با نگهداری توکن‌های NEO در آن می‌توانید بصورت خودکار به عنوان سود توکن GAS دریافت کنید. در حال حاضر NEO GUI فقط برای پلتفرم ویندوز و به زبان های انگلیسی و چینی موجود است که میتوانید آن را از لینک زیر دریافت نمایید:

دانلود کیف پول NEO GUI


کیف پول دسکتاپ NEO CLI


کیف پول نئو NEO CLI

NEO CLI یکی دیگر از کیف پول‌های نرم افزاری است که توسط تیم NEO ساخته شده و پشتیبانی می‌شود. تفاوت این کیف پول با NEO GUI در این است که این کیف پول توسط رابط کاربری خط دستور (Command line Interface) اجرا و کنترل می‌شود.

NEO CLI امنیت بالایی دارد اما بیشتر به درد افراد حرفه‌ای و کدنویس می‌خورد که مشکلی با زبان و توابع دستوری ندارند. با استفاده از این کیف پول می‌توانید توکن‌های NEO و GAS را ارسال، دریافت و ذخیره کنید. به علاوه NEO CLI به شما امکان دریافت سود به شکل گس در ازای نگهداری نئو را می‌دهد.

در حال حاضر این کیف پول سبک روی ویندوز و لینوکس قابل اجرا بوده و تنها به زبان انگلیسی موجود است.

دانلود کیف پول NEO CLI


کیف پول نرم افزاری Guarda


کیف پول نئو Guarda

Guarda شرکتی واقع در اروپا است که در زمینه ساخت و توسعه کیف پول‌های سبک و غیرحضانتی با قابلیت پشتیبانی از رمزارزهای مختلف کار می‌کند.

در حال حاضر کیف پول‌های Guarda که شامل کیف پول‌های تحت وب، دسکتاپ، موبایلی و افزونه کروم می‌شوند بیش از 40 بلاک چین و 10000 ارز دیجیتال مختلف را پشتیبانی می‌کنند. از جمله ارزهای دیجیتال قابل پشتیبانی توسط این کیف پول می‌توان به بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، لایت کوین و اکثر توکن های ERC20 اشاره نمود.

مزیت اصلی Guarda این است که می‌توانید در دستگاه‌های مختلف (موبایل، کامپیوتر، تبلت) امکان معاوضه و نگهداری رمز ارزهای زیادی را داشته باشید. برخی از ویژگی‌های قابل توجه کیف پول Guarda به شرح زیر است:

  • لیست کاملی از کوین و توکن‌های مختلف قابل پشتیبانی که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان رمزنگاری شده و ذخیره‌سازی غیرحضانتی
  • تیم پشتیبانی قوی و پاسخگویی سریع و 24 ساعته به مشکلات کاربران
  • امکان معاوضه و خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف داخل کیف پول بدون نیاز به استفاده از صرافی
  • امکان همگام سازی تمامی نسخه های کیف پول با یکدیگر
  • سازگار با کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس

دانلود کیف پول Guarda


کیف پول نرم افزاری Atomic


کیف پول نئو Atomic

Atomic کیف پولی چند ارزی و نوظهور در بازار ارزهای دیجیتال است که جامعه کاربری در حال رشدی دارد. این کیف پول به سرعت توانست به خود را به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال در دنیا مطرح کند.

کیف پول Atomic تقریباً تمامی امکانات مورد نیاز یک کیف پول خوب را برای کاربران خود فراهم آورده است. در حال حاضر این کیف پول بیش از 300 کوین و توکن برتر دنیای ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و بصورت هفتگی لیست رمزارزهای قابل پشتیبانی این کیف پول بروزرسانی می‌شود.

مزیت اصلی Atomic رابط کاربری بسیار ساده آن است بطوری که هر فردی چه مبتدی چه حرفه‌ای می‌تواند به راحتی با آن کار کند. در واقع با داشتن اتمیک کیف پولی با رابط کاربری ساده خواهید داشت که اغلب ارزهای دیجیتال مهم را نیز پشتیبانی می‌کند.

این کیف پول در اکثر سیستم عامل‌ها از جمله ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS قابل اجرا است. از جمله ویژگی‌های قابل توجه اتومیک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کلیدهای خصوصی در دستگاه کاربر ذخیره شده و توسط رمزنگاری ایجاد می‌شوند
  • امکان خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت‌های اعتباری توسط پلتفرم سیمپلکس
  • آپدیت هفتگی، افزوده شدن کوین‌ها و امکانات جدید
  • امکان معاوضه ارزهای دیجیتال با استفاده از پلتفرم‌های Shapeshift و Changelly همراه با کارمزد پایین
  • امکان افزودن توکن های ERC20 در چند ثانیه
  • پشتیبانی خوب و 24 ساعته

دانلود کیف پول Atomic


کیف پول موبایل Infinito


کیف پول موبایل Infinito

اینفینیتو یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خریداران رمز ارز NEO است. این برنامه که تنها برای سیستم‌عامل اندروید و IOS عرضه شده و نسخه وب ندارد، از سال 2017 آغاز به کار کرده و دفتر رسمی آن نیز در سنگاپور قرار دارد. Infinito از 12 زبان زنده دنیا (البته به جز زبان فارسی) و حدود 1000 سکه و توکن دیجیتال، پشتیبانی می‌کند.

کیف پول اینفینیتو همانند دیگر والت‌ها به ازای پردازش تراکنش‌های شما هزینه دریافت می‌کند. با این تفاوت که شما در این Infinito می‌توانید از بین سه گزینه اقتصادی، معمولی و حق بیمه، براساس بودجه خودتان یکی را برای پرداخت هزینه‌ها انتخاب کنید. مسلما با انتخاب پرداخت کمترین هزینه، به نسبت، سرعت پردازش نیز کاهش خواهد یافت.

با تمام این حرف‌ها، امنیت مناسب Infinito و شناسایی کاربر با استفاده از رمز عبور، تشخیص اثر انگشت و چهره، و همچنین همکاری با صرافی changelly، اینفینیتو را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده کاربران حوزه ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

دانلود کیف پول Infinito


کیف پول موبایل Abra


کیف پول موبایل Abra

یکی دیگر از کیف پول‌های نرم‌افزاری که از توکن NEO پشتیبانی می‌کند، Abra است. این شرکت که در سال 2014 تاسیس شده، این والت خاص را تنها برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS عرضه کرده است.

کیف پول آبرا تا امروز، از حدود 200 رمز ارز دیجتالی پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری ساده و استفاده آسان از این والت و همچنین پشتیبانی از پول فیات از جمله پوئن‌های مثبت این کیف پول به شمار می‌رود.

دانلود کیف پول Abra


کیف پول موبایل O3


کیف پول نئو O3

O3 کیف پولی موبایلی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. این کیف پول ترکیبی از رابط کاربری ساده و زیبا و امکان کنترل و مدیریت توکن های NEO شماست.

این کیف پول سبک که بصورت انحصاری برای ارز دیجیتال نئو ساخته شده است، به شما امکان مشاهده پورتفوی توکن‌های خریداری شده را بصورت لحظه‌ای می‌دهد. O3 به شما اجازه تقسیم داریی هایتان در دو کیف پول را می‌دهد. کیف پولی داغ یا آنلاین (Hot Wallet) برای استفاده روزانه و کیف پولی سرد یا آفلاین (Cold Wallet) برای نگهداری مقادیر بیشتر پول در بلند مدت !

استفاده از این کیف پول رایگان و متن باز بسیار ساده و مناسب برای تمامی کاربران است. اما باید به این نکته اشاره کرد که اینگونه کیف پول‌ها هیچوقت به اندازه کیف پول های سخت‌افزاری امن نیستند و باید هنگام استفاده از آنها نکات امنیتی لازم را رعایت نمود.

دانلود کیف پول O3


کیف پول تحت وب NEO Tracker


کیف پول نئو NEO Tracker

NEO Tracker کیف پولی تحت وب و سبک است. این کیف پول با زبان جاوا اسکریپت نوشته شده و پروژه‌ای متن باز است. NEO Tracker کیف پولی کاربر پسند برای ارسال، دریافت و نگهداری توکن‌های نئو و گس است. این کیف پول هم به کاربران امکان دریافت گس به ازای نگهداری توکن‌های نئو را می‌دهد.

این کیف پول در واقع آفلاین است، به این دلیل که از مرورگر سیستم شما برای اجرای دیتای مورد نیاز استفاده می‌کند و هیچ چیز در سرورهای NEO Tracker ذخیره نمی‌شود. در نتیجه NEO Tracker هم امن است و هم سرعت بالایی دارد.

NEO Tracker توسط توسعه دهندگان نئو ساخته نشده، اما امکانات مختلفی دارد که باعث حفظ امنیت دارایی های دیجیتالی شما می‌شود. وقتی با استفاده از NEO Tracker کیف پولی ایجاد می‌کنید، فایلی در اختیار شما قرا می‌گیرد که کلیدهای شما به شکل رمزنگاری شده در آن قرار دارد. به علاوه این کیف پول ناشناس باقی ماندن و حفظ حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند.

در حال حاضر دسترسی به این کیف پول توسط مرورگرهای Chrome و Edge امکان‌پذیر است و فقط به زبان انگلیسی موجود می‌باشد. نصب و استفاده از NEO Tracker بسیار ساده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد مبتدی محسوب می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید ساخت یک حساب کاربری در سایت این کیف پول است.

ورود به کیف پول NEO Tracker


کیف پول تحت وب CoinSpot


کیف پول تحت وب CoinSpot

CoinSpot ، یکی از محبوب ترین صرافی های استرالیا است و اولین پلتفرمی بوده که جفت معاملات AUD/NEO را به کاربران ارائه کرده است. این کیف پول تحت وب که از چیزی حدود 145 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، به نسبت دیگر والت‌ها از امنیت پایین‌تری برخوردار است. اما با این حساب باز هم انتخاب اکثر استرالیایی‌ها است. برای ورود به این پلتفرم می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید.

در حال حاضر دسترسی به این کیف پول توسط مرورگرهای Chrome و Edge امکان‌پذیر است و فقط به زبان انگلیسی موجود می‌باشد. نصب و استفاده از NEO Tracker بسیار ساده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد مبتدی محسوب می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید ساخت یک حساب کاربری در سایت این کیف پول است.

ورود به کیف پولcoinspot


کیف پول تحت وب Binance


کیف پول تحت وب Binance

بایننس، یکی از مطرح‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال، با ارائه کیف پول NEO Binance خود، انتخاب والت را راحت‌تر کرده.. صرافی دیجیتالی که جفت معاملات NEO آن حدود 0.42 از حجم کل معاملات را در این پلتفرم به خود اختصاص داده است و قابلیت به دست آوردن GAS با استفاده از ذخیره نئو را نیز دارد.

به همین دلیل نگه داشتن NEO در کیف NEO Binance برخلاف نگهداری آن در صرافی های دیگر بسیار سودمند است.


کیف پول کاغذی Ansy


کیف پول نئو کاغذی

کیف پول‌های کاغذی نئو تکه کاغذهایی هستند که کلیدهای عمومی و خصوصی روی آن‌ها درج شده و پرینت گرفته می‌شوند.

با استفاده از آدرس عمومی شما می‌توانید هر مقدار نئو که خواستید به این کیف پول ارسال کنید. همچنین کیف پول کاغذی شامل آدرس‌های خصوصی است که هر وقت قصد خرج کردن توکن‌های نئو خود را داشتید بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

از آنجایی که کلیدها آفلاین و پرینت گرفته شده در دست کاربر هستند، این نوع کیف پول امینت زیادی دارد و تا زمانی که این تکه کاغذ گم نشود یا خراب نشود نگرانی برای دزدیده شدن یا گم شدن پول‌هایتان وجود ندارد. پیشنهاد می‌شود اگر قصد استفاده از کیف پول کاغذی را داشتید حتما چند نسخه از آن پرینت بگیرید و در مکان‌های امن مختلف که فقط خودتان به آن‌ها دسترسی دارید، نگهداری کنید.

می‌توانید از کیف پول کاغذی برای ارسال و دریافت NEO و GAS استفاده کنید، اما امکان سود و دریافت گس به ازای نگهداری توکن‌های نئو در این کیف پول وجود ندارد. کیف پول کاغذی Ansy توسط مرورگرهای Chrome و Edge قابل دسترسی است و فقط به زبان انگلیسی موجود می‌باشد.

ورود به کیف پول Ansy

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام و درود .
    من ارز دیجیتال نئو خرید کردم از صرافی و توی پروفایلم موجوده.
    کیف پولم تراست ولت هستش.
    ولی neo رو پیدا نمیکنم که به لیست اضافه کنم و آدرس شو وارد کنم توی سایت صرافی که انتقالش بدم.
    لطفا راهنمایی کنید.