ارز دیجیتال گالا GALA چیست؟ | گیم‌ها و آینده آن

ارز دیجیتال گالا GALA چیست؟ | گیم‌ها و آینده آن

پلتفرم گالا گیمز (Gala Games) بستری برای ساخت بازی در بستر بلاک چین است. در پلتفرم ارز دیجیتال گالا گیمز معمولا از رمز ارز گالا که توکنی غیرقابل معاوضه است استفاده می‌شود. ارز دیجیتال گالا رمز ارز جدیدی است که با ورودش به دنیای کریپتوکارنسی‌ها، موجی نو ایجاد کرده است. در ادامه این مقاله به شرح گسترده و دقیق‌تری از ارز دیجیتال گالا گیمز خواهیم پرداخت.

معرفی ارز دیجیتال گالا گیمز

گالا گیمز یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین با توکن اختصاصی خود است. کاربران این اکوسیستم می‌توانند برای مجهزتر کردن منطقه بازی خود از این توکن‌های غیر قابل معاوضه استفاده کنند. گالا گیمز از سه پروتکل اثبات سهام، اثبات کار و اثبات حافظه استفاده می‌کند. در پلتفرم ارز دیجیتال گالا گیمز بازی‌های بی‌کیفیت جایی نخواهند داشت. چرا که مقصود از ایجاد این اکوسیستم پرورش بازی‌ها است. بازی‌هایی که پتانسیل وسعت یافتن و پیشرفت هر چه بیشتر در آن‌ها به چشم می‌خورد.

معرفی ارز دیجیتال گالا گیمز

ارز دیجیتال گالا و انتقال به شبکه بایننس اسمارت چین

ارز دیجیتال گالا گیمز اولین بار بر روی شبکه اتریوم شکل گرفت. اما در مراحل بعد، به شبکه بایننس اسمارت چین انتقال یافت. این پلتفرم با گره‌هایی که founder’s nodes نامیده می‌شوند کار می‌کند.

پلتفرم ارز دیجیتال گالا گیمز و بازی سازی

تا چند سال پیش گیم‌ها تنها جنبه سرگرمی داشتند و ایام فراقت آدم‌ها را پر می‌کردند. اما امروزه صنعت بازی سازی و گیمینگ به تجارتی وسیع و پولساز مبدل شده است. با گسترش بازی‌های ویدیویی بلاک چینی، مدل‌های اقتصادی بیشتری برای آن‌ها به وجود آمده و به دنیای بازی‌ها تکانی اساسی وارد شده است. حالا با ورود توکن‌های NFT غیر مثلی، گیم‌های ویدیویی یکی پس از دیگری به مدل درآمدی «بازی کن و پول دربیار» تبدیل می‌شوند. در این مسیر، پروژه‌های جهان دیجیتال متاورس نقش پر رنگی را ایفا می‌کنند و اثر بسیاری در ایجاد محبوبیت افزوده و جذب مخاطب هر چه بیشتر را دارند.

هدف ارز دیجیتال گالا چیست؟

بزرگ‌ترین مقصود و هدف ارز دیجیتال گالا گیمز برگرداندن کنترل بازی‌ها به دست گیمرها و بازیکنان است. با هدایت صنعت گیم و خارج کردن آن‌ها از حالت سنتی خود، می‌توان مدیریت بازی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار داد. زمانی که کنترل بازی، مدیریت سرمایه و دارایی درون آن‌ها در دست گیمرها قرار بگیرد، با استفاده از تکنولوژی بلاک چین، کاربران توان توسعه و پیاده سازی خلاقیت و ایده‌های خود را در بازی‌‌ها پیدا خواهند کرد.

هدف ارز دیجیتال گالا چیست؟

تاریخچه و تیم سازنده ارز دیجیتال گالا

گالا گیمز که از پلتفرم‌های پیشتاز هم رده خود است. اولین بار در سال 2019 معرفی شد. بنیان گذار این ارز دیجیتال «اریک شایر مایر»، در سال 2020 گالا گیمز را راه اندازی کرد. هم اکنون پس از گذشت 2 سال، پروژه ارز دیجیتال گالا گیمز چیزی حدود 26.000 توکن اختصاصی خود را به فروش رسانده است. این پلتفرم ماهانه بیش از 1.3 میلیون کاربر جدید جذب می‌کند.

آینده ارز دیجیتال گالا گیمز

پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال به علت نوسان لحظه‌ای قیمت آن‌ها کار دشواری است. با این حال طبق تحلیل‌های تکنیکال و پلتفرم‌های وابسته به هوش مصنوعی این پیش بینی تا حدی امکان پذیر شده است. انتظار می‌رود که قیمت ارز دیجیتال گالا گیمز در آخر سال 2022 به 0.15 دلار، آخر سال 2023 به 0.26 دلار برسد. ممکن است قیمت یک گالا در سال 2024 به 2.25 دلار یا حتی 2.53 دلار ارتقا پیدا کند.

قیمت ارز دیجیتال گالا و ارزش آن

ارز گالا که با نماد GALA شناخته می‌شود و در حال حاضر 47امین ارز دیجیتال با ارزش دنیا به شمار می‌آید. در لحظه نگارش این مقاله، ارز گالا حدود 3.185 میلیارد دلار ارزش حجم کل بازار را به خود اختصاص داده است. تسلط و سهم کلی این ارز 0.13% از کل بازار را شامل می‌شود. هم اکنون هر واحد ارز دیجیتال گالا 0.463 دلار قیمت دارد. این عدد با احتساب نرخ تتر، 30.275 تومان محاسبه شده که معادل 14.009 تومان است. حجم مبادلات روزانه این ارز 531.31 میلیون دلار است و تعداد واحدهای در گردش آن 6.977 میلیارد دلار. تعداد واحدهای عرضه شده ارز دیجیتال گالا 35.240 است. این ارز دیجیتال که در سال 2019 راه اندازی شده است، بالاترین قیمت خود را با 0.825 دلار در 26 نوامبر 2021، یعنی 5 آذر 1400 تجربه کرد.

صرافی‌های عرضه کننده ارز دیجیتال گالا

ارز گالا در 34 صرافی مختلف ارائه شده است که در میان آن‌ها صرافی بایننس معروف‌ترین عنوان است. علاوه بر صرافی Binance، صرافی UniSwap، CoinBase، CoinEx، Golbal، WazirX، Virgox، KuCoin، Huobi Global، BKEXو BitMart چند نمونه دیگر از خوب‌ترین صرافی‌های عرضه کننده ارز دیجیتال گالا هستند.

فعال ترین صرافی برای ارز دیجیتال گالا، کدام صرافی است؟

برای انجام معاملات ارز دیجیتال گالا، صرافی مشهور بایننس بهترین و فعال‌ترین گزینه محسوب می‌شود. صرافی Binance 37.93% از سهم کلی حجم معاملات روزانه را به خود اختصاص داده است.

صرافی‌های عرضه کننده ارز دیجیتال گالا

نحوه خرید و ترید ارز دیجیتال گالا

  • اولین قدم برای خرید ارز دیجیتال گالا انتخاب صرافی، ثبت نام و انجام مراحل احراز هویت است.
  • در قدم دوم، شناسایی جفت ارزهای پشتیبانی در صرافی مورد نظر و شارژ حساب کاربری قرار گرفته است.
  • حالا وارد صفحه خرید و فروش شوید و پس از انتخاب ارز، قیمت را بررسی کنید. در این گام روش ثبت سفارش خود را انتخاب کنید.
  • در نهایت مقدار ارزی که برای خرید در نظر گرفته‌اید را مشخص کرده و خرید خود را به ثمر برسانید.

امنیت گالا گیمز چگونه تامین می‌شود؟

امنیت پلتفرم گالا گیمز با سه الگوریتم طرح شده محیا و تامین می‌شود. این سه الگوریتم که امنیت گالا گیمز را تضمین می‌کنند با عناوین proof of storage ، proof of stake و proof of work شناخته می‌شوند. امنیت شبکه گالا با نودهای اختصاصی که founder nodes نامیده می‌شوند هم تامین می‌شود. گالا گیمز حدود 50 هزار فوندر نود برای ایمن سازی پلتفرم خود دارد.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال گالا

از آنجایی که ارز دیجیتال گالا در شبکه اتریوم و با استاندارد ERC-20 پیاده شده است، مالکان این ارز، دستِ بازی در انتخاب کیف پول خود دارند و گزینه‌های بسیاری برایشان وجود دارد. ارز دیجیتال گالا را می‌توانید با هر کیف پولی که با اتریوم سازگار است نگهداری و مدیریت کنید. سعی کنید ارز دیجیتال خود را در صرافی باقی نگذاشته و در آن جا نگه‌داری نکنید. پس از خرید ارز دیجیتال، فورا رمز ارزهای خود را به کیف پول اختصاصی و شخصی خودتان انتقال بدهید. اگر بحث هزینه برایتان مطرح نیست، یا اگر دارایی زیادی برای ذخیره دارید، حتما یک کیف پول سخت افزاری را انتخاب کنید. این کیف پول‌ها ممکن است هزینه بالایی داشته باشند، اما با توجه به شرایط شما انتخاب‌های عاقلانه‌تری خواهند بود. کیف پول لجر نانو اس و ترزور وان از بهترین گزینه‌های کیف پول سخت افزاری هستند. اما اگر ارز دیجیتال چندانی ندارید و قصدتان هم سرمایه گذاری طولانی مدت نیست؛ و اگر هزینه یک کیف پول سخت افزاری برایتان توجیهی ندارد، از والت‌های نرم افزاری استفاده کنید. تراست ولت، آیم توکن، متامسک، کوینومی، اکسودوس محبوب‌ترین والت‌های نرم افزاری در رابطه با ارز دیجیتال گالا به شمار می‌آیند و اغلب آن‌ها رایگان هستند.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال گالا

مزایا و معایب ارز دیجیتال گالا

زمانی که یک توکن، NFT یا اصطلاحا غیر قابل معاوضه باشد، هیچ دولتی بر روی آن تسلط و کنترل نخواهد داشت. پلتفرم گالا گیمز ارائه دهنده بازی‌های متنوعی است که رضایت کاربران متفاوت با سلایق متفاوت را در برمی‌گیرد. این یعنی گالا گیمز شامل یک مجموعه بزرگ بازی بلاک چینی است که اصل را، لذت هر چه بیشتر کاربران خود می‌داند. علاوه بر این، همه بازی‌های قرار گرفته در این پلتفرم به صورت رایگان عرضه شده‌اند و از طریق برنامه‌های DAPP قابل دسترسی هستند. امنیت بالا یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال گالا به حساب می‌آید. نکته دیگری که می‌توان از آن به عنوان مزیت این ارز دیجیتال نام برد، وجود نظرات مرتبط با بازی‌ها است. بازیکنان می‌توانند فیدبک و کامنت‌های خود را در قالب پیشنهاد یا انتقاد ارائه کرده و در راه توسعه و پیشرفت بازی نقش مهمی را ایفا کنند. در واقع گالا گیمز یک پلتفرم یک طرفه نیست و کاملا با بازیکنان و کاربران خود تعامل دارد.

معرفی بازی‌های معروف گالا گیمز

همان‌طور که در پاراگراف‌های پیشین توضیح دادیم، تمام بازی‌های ارائه شده در پلتفرم گالا گیمز 100% رایگان هستند. در ادامه به معرفی بازی‌های این پلتفرم خواهیم پرداخت.

تاون استار (Town Star)

همان طور که از عنوانش مشخص است، تاون استار یا ستاره شهر در دسته بازی‌های ساخت و ساز و توسعه شهری به شمار می‌آید. بازیکنان حاضر در این بازی، بدون در نظر گرفتن جغرافیای محل زندگی خود، توان فعالیت در این شهرها را دارند. در این بازی گیمرها برای دریافت NFT های مختلف با بازیکنان دیگر به رقابت می‌پردازند. اگر قصد بازی در تاون استار را دارید، می‌توانید از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی خود به جمع بازیکنان این پلتفرم بپیوندید.

 تاون استار (Town Star)

میراندوس (Mirandus)

اگر از آن دسته افرادی هستید که بازی و مبارزه در دنیای هیولاها و شوالیه‌ها باب دلتان است، میراندوس بازی مخصوص شماست. یک بازی فانتزی و خیالی که در دسته RPG ها قرار می‌گیرد. بازیکنان حاضر در این بازی می‌توانند به جنگ هیولاها بروند و برای خود قلمرو احداث کنند و در کنار آن درآمد هم داشته باشند. در میراندوس گیم آزادی عمل زیادی وجود دارد. کسانی که قصد بازی در این فضا را دارند، می‌توانند از طریق رایانه شخصی خود استفاده کنند.

میراندوس (Mirandus)

اسپایدر تنکس (Spider Tanks)

اسپایدر تنکس یک بازی عرضه شده توسط GAMEDIA و مبارزه‌ای می‌باشد. در این بازی برای افزایش تجربه خود می‌توانید دارایی‌ها و وسایل قابله مبادله درون بازی را بخرید. این بازی هنوز منتشر نشده است، بنابراین اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست.

اکوز آو امپایر (Echoes of Empire)

اکوسیستم این بازی در فضایی کهکشانی طراحی شده است و تم آن علمی و تخیلی با استراتژیک حماسی و مبارزه‌ای می‌باشد. این بازی هم هنوز عرضه نشده است اما با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازیکنان در این بازی به جای ساخت و ساز در زمین، ناوگان سفینه فضایی خواهند داشت. گیمرها می‌توانند این بازی را بر روی کامپیوتر انجام داده و کنترل جهان اختصاصی خود را در اختیار داشته و ارتقا و توسعه بدهند. آن‌ها با افزایش مزایای رقابتی سفینه خود ارزش دارایی‌هایشان را بالا خواهند برد.

اکوز آو امپایر (Echoes of Empire)

فورتفاید (Fortified)

این بازی هم هنوز عرضه نشده و قابل بهره‌برداری نیست. گیمرها در این بازی موظف به نگهبانی و دفاع از برج‌ها هستند. حضور در این بازی هم درست مشابه چهار بازی دیگر، رایگان است و با پاداش همراه خواهد بود.

فورتفاید (Fortified)

فروشگاه توکن غیرقابله معاوضه NFT چیست؟

شاید برایتان سوال شده باشد که برای تهیه ابزار و امکانات مورد نیازمان در پلتفرم‌های بازی، باید از کجا و چطور اقدام کنیم. در اکو سیستم گالا گیمز یک فروشگاه همه چی تمام و کامل تعبیه شده است که بازیکنان می‌توانند هر آنچه مورد نیازشان است را در آنجا خریداری نمایند. این فروشگاه از تمامی دارایی‌هایی که درون بازی قابلیت استفاده دارند پشتیبانی می‌کند. آیتم‌هایی که یک بازیکن خواهان آن‌ها خواهد بود در شش کلاس و لول مختلف دسته بندی می‌شوند. این دسته بندی بر اساس میزان کمیاب بودن و ارزشمندی آیتم‌ها صورت گرفته است.

1- آیتم‌های متداول COMMON
2- آیتم‌های غیر متداول UNCOMMON
3- نایاب RARE
4- حماسی EPIC
5- افسانه‌ای LEGENDARY
6- باستانی ANCIENT

جمع بندی

همان‌طور که در طول متن بالا گفتیم گالا گیمز یک پلتفرم دیجیتالی و بستری برای ساخت بازی است. رمز ارز بومی این پلتفرم توکن غیرقابل معاوضه گالا می‌باشد. برخلاف دیگر شبکه‌ها، گالا گیمز مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف بلاک‌چینی را تشکیل داده و برای هر سلیقه‌ای انتخابی شایسته مدلی جذاب طراحی کرده است . بازی‌هایی که علاوه بر سرگرم کردن کاربران برای آن‌ها پول و سود هم به ارمغان می‌آورند و چه چیز از این موضوع وسوسه کننده‌تر؟ با پیشرفت دنیای متاورس به زودی بازی‌های جهان مجازی و پروژه‌هایی همچون گالا گیمز هم شهرت بیشتری پیدا خواهند کرد و با جذب روزافزون مخاطبان، ترند دنیا خواهند شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با تشکر از سیگنال لطفا اموزش ثبت نام صرافی بای بیت Bybit را هم بگذارید

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما
      به تیم محتوا منتقل شد

  • سلام، اگه این بازی های رو با چندین اکانت اما با یه ip داشته باشیم مشکلی پیش نمیاد؟