بررسی گزارش فعالیت ماهانه واتی (مرداد ماه 1398)

بررسی گزارش فعالیت ماهانه واتی (مرداد ماه 1398)

واتی در شش ماهه منتهی به خرداد 98 (سال مالی شرکت منتهی به آذر می باشد) مجموعاً 67 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته که نسبت به سال گذشته 130 درصد افزایش یافته است. هزینه های عملیاتی 60 درصد افزایش یافته و به 9 میلیارد تومان رسیده است. در نتیجه سود عملیاتی با افزایشی 150 درصدی به 57 میلیارد تومان رسیده است.

در نهایت سود خالص این شرکت با 170 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، به 56 میلیارد و 800 میلیون (به ازای هر سهم 13 تومان) رسیده است.

گزارش فعالیت واتی در مرداد ماه 98

بررسی گزارش فعالیت ماهانه واتی (مرداد ماه 1398)

عمده ی سرمایه گذاری بورسی واتی به ترتیب شرکت های صنایع شیمیائی ایران (شیران) (درصد مالکیت: 30 درصد)، لیزینگ صنعت و معدن (ولصنعت) (درصد مالکیت: 12 درصد) و آتیه داده پرداز (اپرداز) (درصد مالکیت: 4 درصد) می باشد.

از پورتفوی غیر بورسی این شرکت نیز می توانیم به سرمایه گذاری در کارخانجات ریسندگی و بافندگی فومنات، گروه کارخانجات صنعتی و معدنی ایران و ریسندگی خاور اشاره کرد.

بررسی گزارش فعالیت ماهانه واتی (مرداد ماه 1398)

ارزش بازار پورتفوی بورسی این شرکت در مرداد ماه با 230 میلیارد تومان افزایش، به نزدیک 2 هزار میلیارد تومان رسیده است. (220 درصد افزایش نسبت به سال 97) در صورتی که پورتفوی غیر بورسی شرکت را نادیده بگیریم، این سهم در حدود 55 درصد از NAV خود معامله می شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *