مقایسه بازدهی صندوق های سرمایه گذاری سهامی با شاخص کل (ماه منتهی به 20 آبان 99)

مقایسه بازدهی صندوق های سرمایه گذاری سهامی با شاخص کل (ماه منتهی به 20 آبان 99)

در این گزارش بهترین صندوق ها را از نظر بازدهی با شاخص کل بورس و شاخص کل فرابورس در ماه منتهی به  20 آبان 99 مقایسه خواهیم کرد.

بیش از 70 درصد از صندوق های سهامی عملکردی بهتر از شاخص کل بورس در یک ماه اخیر داشتند. تمام صندوق های سهامی بازدهی منفی داشتند و این مسئله نشان می دهد که بازار سهام برای سرمایه گذاران فعلا عایدی به همراه ندارد. شاید بتوان دلیل این امر را بازدهی زیاد از حد بازار سهام در ماه های ابتدایی سال 99 دانست. در واقع به نظر می رسد در حال حاضر بازار سرمایه در استراحت و اصلاح به سر می برد.

سیگنال، بازدهی صندوق های سرمایه گذاری سهامی را به صورت ماهانه با شاخص کل مقایسه می کند تا عموم مردم بتوانند با نگاهی منصفانه و به دور از جانب‌داری برای سرمایه گذاری های خود تصمیم بگیرند.

لازم به ذکر است، بازدهی آورده شده صرفا عملکرد گذشته صندوق هاست و به علت ماهیت نوسانی بازار سرمایه، نمی توان گفت در آینده نیز چنین عملکردی تکرار خواهد شد.

بازدهی های ثبت شده در نمودار از آخرین اطلاعات منتشر شده از طرف صندوق های سرمایه گذاری استخراج شده است.

مقایسه بازدهی صندوق های سرمایه گذاری سهامی با شاخص کل (ماه منتهی به 20 آبان 99)

صندوق آسمان آرمانی سهام جزو صندوق های قابل معامله در بورس است که با نماد “آساس” در بورس قابل خرید و فروش می باشد.

صندوق مشترک نوید انصار که عملکرد متفاوتی از سایر صندوق های سهامی داشت در جدول بالا نیز با اختلاف قابل توجه از سایر صندوق ها، با ثبت بازدهی -3.4 درصدی بهترین صندوق سهامی لقب گرفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات جامع تر و چگونگی کارکرد صندوق های سرمایه گذاری می توانند به صفحه صندوق های سرمایه گذاری در سایت سیگنال مراجعه نمایند.

پنج صندوق سرمایه گذاری سهامی با عملکرد بهتر در ماه منتهی به 20 آبان 99 عبارت اند از:

*** توجه ) لازم است تا برترین صندوق های سرمایه گذاری از جنبه های مختلفی مورد سنجش قرار بگیرند. ما در این گزارش صرفا به میزان بازدهی صندوق ها به عنوان برجسته ترین عاملی که اغلب سرمایه گذاران آن را دنبال می کنند، پرداخته ایم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام قبلا هم از طریق ایمیل پیشنهاد یا انتقادم براتون ارسال کردم. خواهشا در بخش صندوق‌های سرمایه‌گذاری جلوی اسم صندوق‌های قابل معامله در بورس(ETF) اسم نمادشون رو هم داخل پرانتز بنویسین. ما که نمیدونیم مثلا نماد صندوق آسمان آرمانی سهام«آساس» هست. حتما باید در اینترنت جستجو کنیم
    خیلی متشکرم

  • باسلام۰حدودا۳ماه۰پیش۰ثبت۰کردم۰ومبلغ۷۵۰۰۰۰۰ریال۰واریزی۰ریختم۰ولی۰خبری۰نشدباکمال۰تشکر