3 سهم برگزیده امروز بازار سهام (پاسا – وکار – شخارک) | یکشنبه 9 آذر ماه 1399

3 سهم برگزیده امروز بازار سهام (پاسا – وکار – شخارک) | یکشنبه 9 آذر ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1پاسا2.41.49
2وکار4.21.9
3شخارک1.61.7

1. پاسا: ايران ‌ياساتاير و رابر با نماد پاسا در بازار بورس و گروه لاستیک و پلاستیک قرار دارد. این نماد 5 ابان ماه نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و بعد از افت تا 1800 تومان، سهم با افزایش تقاضا مواجه شد و از مقاومت 2300 تومان نیز عبور کرد.

سرانه خرید کدهای حقیقی 40 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 27 میلیون تومان بود.

در صورت تثبیت روی 2300 تومان، مقاومت بعدی در حوالی 3500 تومان قرار دارد.

2. وکار: بانک کارآفرین با نماد وکار در بازار بورس و گروه بانک ها و موسسات اعتباری قرار دارد. از محدوده 630 تومان تا حوالی 350 تومان در نزدیکی خط میانی کانال و میانگین متحرک نمایی 200 روزه، شاهد کاهش قیمت در این نماد بودیم و بعد از واکنش به این ناحیه، امروز توانست در نهایت با صف خرید کار خود را خاتمه دهد.

سرانه خرید حقیقی ها 36 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 19 میلیون تومان بود. در صورت ادامه افزایش تقاضا برای این نماد، مقاومت بعدی در محدوده 550 تومان قرار دارد.

3. شخارک: پتروشیمی خارک با نماد شخارک در بازار بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. از محدوده 6400 تومان افتی در حدود  45 درصد را در این نماد شاهد بودیم و به منطقه 3400 تومان واکنش نشان داد.

سرانه خرید کدهای حقیقی در معاملات امروز 25 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 14 میلیون تومان بود.

در صورت خروج از مثلث، مقاومت 5 هزار تومان پیش روی این سهم می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *