2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (پاسا – غزر) | دوشنبه 5 آبان ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (پاسا – غزر) | دوشنبه 5 آبان ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1پاسا5.461.24
2غزر1.7223

1. پاسا: ايران‌ياساتايرورابر با نماد پاسا در بازار بورس و گروه لاستیک و پلاستیک قرار دارد. از محدوده 3500 تومان، افتی در حدود 45 درصد را تجربه کرد و به محدوده 1800 تومان واکنش نشان داده است.

در معاملات امروز، سرانه خرید کدهای حقیقی 33 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 26 میلیون تومان بود و در نهایت به صف خرید 2 میلیونی رسید.

مهمترین مقاومت سهم محدوده 2300 تومان است که باید ببینیم می تواند از این مقاومت عبور کند یا خیر.

2. غزر: صنعتی زرماکارون با نماد غزر، در بازار بورس و گروه محصولات غذایی قرار دارد. این نماد که در مردادماه امسال عرضه اولیه شده است، توانست تا محدوده 8 هزار تومان رشد قیمتی را تجربه کند و همگام با افزایش عرضه ها در بازار، این نماد نیز دچار کاهش قیمت شد و به نزدیکی قیمتی که در آن عرضه اولیه شده بود، بازگشته است.

در 15 دقیقه ابتدایی بازار امروز، این نماد به سرعت توانست به صف خرید برسد. کدهای حقیقی با سرانه 15 میلیون تومانی خرید کردند در حالی که سرانه فروش 500 هزار تومان بود.

نزدیک ترین حمایت، محدوده قیمتی 4 هزار تومان است در صورت رشد از این ناحیه، مهمترین مقاومت محدوده 5500 تومان است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *