2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (پکرمان – کساوه) | شنبه 17 آبان ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (پکرمان – کساوه) | شنبه 17 آبان ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1کساوه8.71.15
2پکرمان2.791.75

1. کساوه: صنايع‌ كاشي‌ و سراميك‌ سينا با نماد کساوه در بازار بورس و گروه کاشی و سرامیک قرار دارد. این نماد که در چهارشنبه هفته گذشته نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت، امروز توانست با صف خرید کار خود را به پایان برساند.

سرانه خرید کدهای حقیقی در معاملات امروز 42 میلیون تومان و سرانه فروش آنها نیز 36 میلیون تومان بود. مهمترین مقاومت برای این نماد، سقف قبلی در محدوده 6 هزار تومان است.

2. پکرمان: گروه صنعتی بارز با نماد پکرمان، در بازار بورس و گروه لاستیک و پلاستیک قرار دارد. این نماد در 30 مهرماه نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و تا 2700 تومان نیز رشد کرد و امروز با حجم نسبتا بالایی به صف خرید رسید.

در معاملات امروز، سرانه خرید کدهای حقیقی 38 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 21 میلیون تومان بود.

در صورت عبور از مقاومت 2700 تومان و تثبیت روی این ناحیه، مقاومت بعدی در حوالی 3500 تومان قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *