2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (تاپکیش – کساوه) | چهارشنبه 14 آبان ماه 1399

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (تاپکیش – کساوه) | چهارشنبه 14 آبان ماه 1399

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1تاپکیش2.1620
2کساوه3.1811.52

1. تاپکیش: تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد تاپکیش در بازار فرابورس و گروه رایانه قرار دارد. این نماد از محدوده 2 هزار تومان، افتی در حدود 50 درصد را تجربه کرد و تا حوالی هزار تومان نیز کاهش قیمت داشت و بعد از واکنش به این ناحیه، با افزایش تقاضا مواجه شد و امروز نیز در صف خرید قرار داشت.

سرانه خرید کدهای حقیقی در معاملات امروز 160 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 8 میلیون تومان بود که نشاندهنده قدرت بسیار بالای خریداران است.

محدوده 1300 تومان تا 1400 تومان، محدوده مقاومت مهمی برای این نماد محسوب می شود.

2. کساوه: صنايع‌ كاشي‌ و سراميك‌ سينا با نماد کساوه در بازار بورس و گروه کاشی و سرامیک قرار دارد. این نماد در 6 مهر ماه نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت و در دو روز اخیر نیز با حجم نسبتا بالایی توانسته به صف خرید برسد.

در معاملات امروز، سرانه خرید کدهای حقیقی 170 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 15 میلیون تومان بود.

در صورت رشد از این ناحیه، سقف قبلی در محدوده 6 هزار تومان مهمترین مقاومت آن است و حمایت مهم برای این نماد در محدوده 3500 تومان قرار دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *