2 سهم برگزیده بازار سرمایه (حسینا – زشگزا) | سه شنبه 4 شهریور ماه 99

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (حسینا – زشگزا) | سه شنبه 4 شهریور ماه 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1حسینا2.484.06
2زشگزا1.582.13

1. حسینا: توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با نماد حسینا، در بازار فرابورس و گروه حمل و نقل قرار دارد. این نماد که حدود 30 درصد از سقف 8500 تومان افت قیمت را تجربه کرد، با نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی 100 روزه توانست به صف خرید برسد.

در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین حدود 88 میلیون تومان خرید کرد و سرانه فروش حقیقی ها نیز 20 میلیون تومان بود که نشان دهنده غلبه خریداران بر فروشندگان بود.

مهمترین حمایت سهم در محدوده های 5500 تومان و 4400 تومان قرار دارد که از این محدوده ها می توان به عنوان حد ضرر استفاده کرد.

در صورت رشد از این ناحیه، مقاومت سهم محدوده 8 هزار تومان است و منطقه ده هزار تومان را نیز می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

2. زشگزا: شير و گوشت زاگرس شهركرد با نماد زشگزا، در بازار فرابورس و گروه زراعت و خدمات وابسته قرار دارد. این نماد در مرداد ماه امسال نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت، اما با توجه به افزایش عرضه ها در کلیت بازار،  این نماد نیز دچار اصلاح شد و افت قیمت را تجربه کرد.

با نزدیک شدن به حمایت ده هزار تومان، امروز این نماد نیز واکنش نشان داد و توانست به صف خرید برسد.

در معاملات امروز، کدهای حقیقی به صورت میانگین حدود 37 میلیون تومان خرید کردند و سرانه فروش آنها نیز حدود 17 میلیون تومان بود که نشاندهنده قدرت بیشتر خریداران حقیقی در مقایسه با فروشندگان بود.

مهمترین حمایت های این سهم محدوده ده هزار تومان و 8500 تومان است و در صورت رشد از این ناحیه، سقف کانال در حوالی 17 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • در اطلاعات ارایه شده برای میزان خرید و فروش هر نماد ، مشاهده می‌شود که قیمت حجمهای خریداری شده هیچ اشتراکی با قیمت حجمهای فروخته شده ندارد. مثلاً برای همین نماد حسینا امروز ۹۹۰۶۰۵ مشاهده می کنیم ۱۱۸۱۵ سهم به قیمت هر سهم ۵۹۱۳۳ خریداری شده ولی در بخش فروش کمترین قیمت فروخته شده ۶۰۴۰۰ است. چطور چنین چیزی ممکن است؟