تحلیل سهام کمپانی جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson)

تحلیل سهام کمپانی جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson)

جانسون شرکت آمریکایی و چندملیتی فعال در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی، داروسازی، تولید کالا و خدمات بسته‌بندی کالاهای مصرفی می‌باشد.همچنین این شرکت امروزه بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی در جهان میباشد.

این کمپانی در سال ۱۸۸۶ تأسیس شد. سهام عادی جانسون اند جانسون، بخشی از شاخص میانگین صنعتی داو جونز است. این شرکت همچنین، در فهرست فرچون ۵۰۰ نیز آمده است.

تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

دفتر مرکزی کمپانی جانسون اند جانسون، در نیوبرانزویک، نیوجرسی قرار دارد. این کمپانی دارای ۲۵۰ شرکت تابعه است، که در بیش از ۵۷ کشور فعالیت می‌کنند و محصولات آن، در بیش از ۱۷۵ کشور جهان، عرضه می‌شود. شرکت جانسون و جانسون در طول سال مالی ۲۰۱۱ فروش دارویی معادل ۶۵  میلیارد دلار را رقم زده است.

تحلیل بنیادی:

در هفته های گذشته با خبرهای منفی که درباره جانسون شنیده شد سهام این شرکت اصلاح قیمتی انجام داد و قیمت سهام در نقطه ارزنده ای قرار گرفت.

خبر اشتباه در روند تولید واکسن و از بین رفتن 15 میلیون دوز از آن و همچنین خبر لخته شدن خون در بعضی موارد تزریق واکسن این شرکت از جمله خبرهای منفی پیرامون این کمپانی بزرگ بود که به گوش فعالین بازارهای مالی رسید.

تحلیل تکنیکال:

در نمودار هفتگی زیر مشاهده میکنید قیمت در بازه 52 ساله از سال 1969 در یک روند صعودی پرقدرت بوده و از دید تکنیکال در هفته های گذشته پس از شکست سطح مهم مقاومتی و تثبیت بالای این سطح میتواند نوید دهنده صعود بیشتر به اهداف در نظر گرفته شده باشد.

در نمودار روزانه نیز از یک نمای نزدیکتر نیز واضح است قیمت پس از شکست سطح پولبک را انجام داده و در صورت ادامه رالی صعودی میتواند تا اهداف 187 و 209 دلار رشد نماید.

دیدگاه نزولی: در صورت شکست سطح حمایتی مشکی رنگ میتوان انتظار حمایت در سطوح 148 و 133 دلاری را داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

نمودار تحلیل تکنیکال در تایم فریم هفتگی

تحلیل تکنیکال سهام کمپانی جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

نمودار تحلیل تکنیکال در تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال سهام کمپانی جانسون اند جانسون (Johnson & Johnson)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها و اخبار بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *