مهمترین خریدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اردیبهشت 1400

مهمترین خریدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اردیبهشت 1400

با آنکه وضعیت صندوق های سهامی در یکی از منفی ترین حالت های ممکن خود قرار دارد، امکان خرید و فروش برای بسیاری از صندوق ها سخت شده است. اکثر صندوق های سهامی در ماه گذشته تحرکات قابل توجهی نداشته اند و آنهایی هم که داشته اند بیشتر فروشنده سهام بوده اند تا خریدار.

در همین شرایط صندوق هایی هم هستند که با گردش وجوه نقد در بازار بورس و جا به جا کردن سهام خود سعی در کسب بازدهی بهتر نسبت به سایر صندوق ها دارند.

در جدول زیر اسامی صندوق هایی را ملاحظه می کنید که جزو شناخته شده ترین صندوق های سهامی هستند یا بالاترین ارزش کل خالص دارایی را در بین صندوق های سهامی دارند و یا بازدهی بهتری نسبت به رقبای خود داشته اند. حجم و نماد خریداری شده توسط این صندوق ها که در آخرین گزارش صورت وضعیت پرتفوی ماهانه آنها آمده است؛ تقدیم مخاطبان سیگنال می گردد.

نام صندوقنماد خریداری شده در اردیبهشت ماه 1400حجم خرید میلیارد تومان
مشترک نقش جهاناپال22
مشترک ارزش کاوان آیندهواتی19.1
مشترک ارزش کاوان آیندهوتوس19.1
ثروت آفرین تمدنهرمز18
ثروت آفرین تمدنحکشتی7.9
ثروت آفرین تمدنسرچشمه9.6
ثروت آفرین تمدنومعادنح10
مشترک آگاهفولاد16.9
سرو سودمند مدبرانمادیرا11.8
سرو سودمند مدبرانفملی9.9
سرو سودمند مدبرانخودرو7.2
مشترک پیشروپارسان10.9
توسعه اندوخته آیندهپارسان9.1
ارزش آفرین بیدارکاوه8.3
فیروزه موفقیتوغدیر7.6
فیروزه موفقیتپارس7.1

از سهام خریداری شده توسط صندوق ها می توان دریافت که بیشترین توجه صندوق های سهامی در انتخاب صنعت برتر به صنایع فولادی، معدنی، سرمایه گذاری و پتروشیمی بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • چه خوبه که خریدهای صندوق ها که اصلی ترین حقوقی های بورس هستند رو آوردین. ایشالا وضع بازار هم بهتر بشه با حمایت حقوقی ها. خیلی مطلب جالبی بود. ممنونم از دست اندر کاران سیگنال