تحلیل شاخص هانگ سنگ چین (HSI INDEX)

تحلیل شاخص هانگ سنگ چین (HSI INDEX)

مقامات چینی به دنبال محدود کردن شرکت های تکنولوژی محور هستند. این تصمیم در پی تلاش پکن برای محدود کردن قدرت شرکت‌های تکنولوژی بزرگ گرفته شده است. گزارشات در مورد افزایش آمار مبتلایان نیز فضای بازار را منفی کرده است.شاخص بورسی هانگ سنگ چین نیز پس از اقدامات دولت و پس از انتشار آمار اقتصادی نه چندان مطلوب در هفته های اخیر تحت فشار فروش قرار گرفت.

تحلیل تکنیکال شاخص هانگ سنگ

در نمودار هفتگی زیر شاهد یک روند بلند مدت صعودی در این شاخص هستیم. پس از رسیدن قیمت در این شاخص به مقاومت کلیدی 32000 واحد ریزش های سنگینی صورت گرفته است و در حال حاضر قیمت روی سطح حمایتی 24700 واحد قرار دارد.

نمودار هفتگی شاخص هانگ سنگ

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در نمودار روزانه زیر نیز از یک زاویه نزدیکتر با توجه به روند صعودی شاخص با احتمال بیشتر در صورتیکه قیمت در تلاش چهارم خود از سطح مقاومتی کلیدی زرد در عدد 32000 واحد بگذرد و کندل هفتگی بالای این سطح بسته شود میتوان به صعود به اهداف مقاومتی بالاتر در 38200 و 44800 امید داشت.

اما در سناریوی نزولی با احتمال کمتر در صورتیکه قیمت سطح خط روند مورب مشکی را از دست بدهد و زیر سطح حمایتی سبز 21400 تثبیت کند میتوان به شروع روند نزولی میان مدت این شاخص پی برد.

نمودار روزانه شاخص هانگ سنگ

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *