تحلیل شاخص فوتسی لندن | 21 شهریور 1400

تحلیل شاخص فوتسی لندن | 21 شهریور 1400

شاخص فوتسی لندن پس از انتشار آمارهای ضعیف اقتصادی بخصوص تولید ناخالص ملی مجددا نزولی شد. بوریس جانسون نخست وزیر این کشور قصد دارد برای بهبود وضعیت خدمات درمانی پایه‌های مالیاتی جدید تعریف کرده و مالیات بر سود سهام را ۱.۲۵ درصد هم برای شرکت‌ها و هم برای افراد افزایش دهد که این مورد نیز بر فشار فروش در بازار سهام انگلیس افزود.

تحلیل تکنیکال شاخص فوتسی:

در نمودار هفتگی زیر مشاهده میکنید که پس از وقوع کرونا و ریزش های سنگین در این شاخص قیمت در یک ساختار V شکل توانسته به سمت بالا بازگردد و رشدهای خوبی را ثبت کند. اکنون با رسیدن قیمت به سطح مقاومتی 7160 واحد فشار فروشندگان از خریداران در بازار پیشی گرفته و شتاب نزولی افزایش یافته است.

نمودار تکنیکال شاخص فوتسی (هفتگی)

تحلیل تکنیکال شاخص فوتسی:
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

در نمودار روزانه زیر نیز از یک زاویه نزدیکتر مشاهده میکنید که قیمت سطح روند مورب قرمز را از دست داده است و در حال حرکت به سمت سطح حمایتی مینور 6800 واحدی است. با یک احتمال بیشتر در صورت ادامه نزول سطوح حمایتی 6800 و 6500 واحدی فعال خواهند گردید و در احتمال کمتر در سناریوی صعودی قیمت فقط در صورت شکست و تثبیت بالای سطح مقاومتی 7160 میتواند به اهداف خود در سطوح بالاتر در 7700 واحد نزدیک شود.

نمودار تکنیکال شاخص فوتسی (روزانه)

تحلیل تکنیکال شاخص فوتسی:
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *