آیا شاخص بورس سیدنی اصلاح قیمت خواهد داشت؟

آیا شاخص بورس سیدنی اصلاح قیمت خواهد داشت؟

با تغییر سیاست های بانک مرکزی آمریکا و قوی شدن دلار در بازارهای جهانی شاهد فرارسیدن فصل اصلاح قیمت کامودیتی ها هستیم.

از آنجایی که کشور استرالیا یکی از بزرگترین تولید کننده های عمده کامودیتی در جهان بشمار میرود علی الخصوص در حوزه مواد معدنی؛ میتوان اینگونه برداشت کرد که این اصلاح قیمت بر میزان درآمدهای صادراتی این کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شرکت های بزرگ حاضر در بورس این کشور در فصل اصلاح قیمت ها شاهد کاهش درآمدها خواهند بود و بر میزان سودسازی آن ها در 3 ماهه دوم و سوم سال 2021 تاثیرگذار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال شاخص بورس سیدنی

در نمودار زیر شاخص بورس سیدنی پس از یک رالی صعودی مجددا در سقف کانال صعودی خود قرار گرفته که در صورت ادامه ریزش ها میتواند تا سطوح حمایتی در 6866 و 6610 واحد سقوط نماید. نکته حائز اهمیت این است که قیمت در این شاخص بالای سطح قله تاریخی خود در 6866 واحد تثبیت داده است و کندل ماهیانه بالای این سطح بسته شده است که نشان از آغاز روند صعودی دیگری برای بورس استرالیا دارد و احتمال کمی دارد که قیمت این شاخص بخواهد به زیر این محدوده ریزش نماید.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

در آنسوی ماجرا در صورت شکست سقف کانال صعودی و تثبیت بالای آن میتوان به دستیابی قیمت به اهداف مقاومتی پیش رو در اعداد 8220 و 8800 واحد اشاره کرد.

اگر نگاهی به نمودار روزانه این شاخص نیز بیاندازید متوجه خواهید شد که قیمت برای افت های سنگین تر نیازمند شکست سطح حمایتی دینامیک مورب قرمز است تا بتواند در میان مدت وارد فاز نزولی گردد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها و اخبار بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *