تحلیل شاخص اس اند پی 500 | مرداد 1400

تحلیل شاخص اس اند پی 500 | مرداد 1400

شاخص اس اند پی 500 بزرگترین شاخص بورسی آمریکا از نظر تعداد کمپانی های حاضر و حجم مارکت است. این شاخص 500 شرکت برتر فعال در آمریکا را در برمیگیرد و در به بحران های مالی واکنش کمتری نسبت به دو شاخص دیگر یعنی داوجونز و نزدک از خود نشان میدهد.

در جلسه فدرال رزرو هفته گذشته صحبت های آقای پاول نشان دهنده حمایت مجدد از اقتصاد بود و بویی از سیاست انقباضی به مشام نمیرسید در همین راستا بازارهای سهام و شاخص ها مجددا صعودی شدند.

در نمودار روزانه زیر قیمت پس از رسیدن به سطح مقاومتی 4380 واحدی شاهد ریزش از این سطح بود که در هفته گذشته توانست از این سطح عبور کند و بالای آن کندل هفتگی بسته شود. در نمودار مطلقا صعودی شاخص اس اند پی اندیکاتور راهنمای آر اس آی هم حاکی از این روند صعودیست و هرگاه قیمت به محدوده 30 الی 40 واحد آر اس آی رسیده از این نواحی حمایت شده و به سمت بالا حرکت کرده است.

در هفته جاری انتظار میرود قیمت بتواند از سطح کنونی بالاتر رفته و اهداف مقاومتی خود در 4494 و 4552 واحد را لمس کند.

با یک احتمال کمتر در صورت ریزش قیمت از این سطح سطوح حمایتی بعدی در خط دینامیک (مورب) قرمز و عدد 4290 واحد فعال خواهند شد.

نمودار روزانه شاخص اس اند پی 500

تحلیل شاخص اس اند پی 500 | مرداد 1400
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *