تحلیل سهام کمپانی زوم (ZM) | 20 فوریه 2021

تحلیل سهام کمپانی زوم (ZM) | 20 فوریه 2021

شرکت زوم در سال ۲۰۱۱ توسط یکی از مهندسان ارشد شرکت سیسکو به نام اریک یوان Eric Yuan بنیان گذاشته شد. شرکت Zoom Video Communications   ارایه دهنده خدمات ویدیوکنفرانس و برخی سرویسهای دیگر ابری است. هدف عمده سرویس‌های این شرکت فراهم کردن امکانات برای جلسات مجازی اداری و ارتباط از طریق موبایل است.

شیوع پاندمی کرونا اقتصاد جهانی و بسیاری از شرکتهای تکنولوژی را با بحران روبه رو کرده اما استثناهایی هم وجود دارد مانند شرکت زوم Zoom که با اپلیکیشن زوم یکی از مهمترین انتخاب‌ها در هنگامه دورکاری است.

زوم یک شرکت ارایه دهنده خدمات کلاد است که سیستم‌های ویدیو کنفرانس هم ارایه می‌دهد. آنچه باعث استقبال از این شرکت و دیگر شرکتهای ارایه دهنده خدمات مشابه شده، تاکید روی دورکاری است.

حالا میلیون‌ها کارمند در سراسر جهان به کمک زوم ( Zoom Video Communication)  با همکارانشان جلسه برگزار می‌کنند و در چشم‌انداز کوتاه و بلندمدت میزان استفاده از خدمات این شرکت رو به رشد خواهد بود.

تحلیل تکنیکال سهام زوم:

از دید تکنیکال قیمت سهام این کمپانی پس از تاسیس دارای روند صعودی بوده و پس از شیوع کرونا این رشد سهام سرعت گرفته و به اوج تاریخی خود در عدد 588 دلار رسیده است. اکنون پس از یک اصلاح طولانی مدت قیمت توانسته خط روند خودش را بشکند و پس از پولبک به این خط روند دوباره صعودی گردد. از نظر اندیکاتور مشاور آر اس آی نیز قیمت به محدوده اشباع خرید رسیده و نیازمند اصلاح میباشد که این اصلاح میتواند تا سطح حمایتی عدد رند 400 دلاری صورت پذیرد. اهداف مقاومتی قیمت برای این نمودار در صورت شروع رالی صعودی اعداد 474 و 573 دلار خواهند بود. در صورت ریزش قیمت نیز سطوح حمایتی مهم این نمودار اعداد 350 و 340 دلار خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *