ایلان ماسک با خرید سهام توئیتر بزرگترین سهامدار این کمپانی شد (Twitter)

ایلان ماسک با خرید سهام توئیتر بزرگترین سهامدار این کمپانی شد (Twitter)

در روز دوشنبه هفته جاری 4 آوریل خبر خرید بزرگ سهام توییتر توسط ایلان ماسک از سوی مقامات بورس آمریکا اعلام گردید در پی این خبر سهام توییتر رشد عظیم حدودا 40 درصدی را ثبت کرد.

ایلان ماسک 73.5 میلیون سهم توئیتر را به ارزش 2.9 میلیارد دلار خریداری کرد که این رقم 9.2 درصد از تعداد کل سهام این کمپانی را شامل میشود. اگرچه این خرید بزرگ در 14 مارس سال جاری انجام شده است اما خبر آن در روزهای گذشته منتشر شده است. در حال حاضر با این خرید ایلان ماسک بزرگترین سهامدار توییتر بشمار میرود.

تحلیل سهام توییتر (TWTR)

در نمودار داده های روزانه زیر همانطور که در تحلیل قبلی 4 بهمن 1400 اشاره شد دقیقا از روی حمایت 34 دلاری رشد نمود و در مدار صعودی قرار گرفت و با گپ قیمتی به اولین هدف در محدوده 50 دلاری رسید. در صورت ادامه رالی صعودی اهداف بالاتر در 76 دلار نیز در دسترس خواهند بود.

در سناریوی نزولی با احتمال برابر نمودار قیمت میتواند گپ ایجاد شده را پر نماید و به سمت عدد 41 دلار خود را برساند و پس از آن مجددا در روند صعودی قرار بگیرد.

تحلیل سهام توییتر (TWTR)
جهت مشاهده ی نمودار هفتگی با کیفیت بهتر کلیک کنید

برای مشاهده ی تحلیل های بیشتر به آدرس کانال تلگرامی سیگنال به آدرس زیر مراجعه بفرمایید.

https://t.me/Signal_tahlil

نظر شما چیست؟ نظرات خود را در پایین همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *