تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (5 شهریور ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (5 شهریور ماه 99)

اواخر هفته گذشته دیو پورتنوی (Dave Portnoy)، مدیرعامل Barstool Sports، با اعلام اینکه 300 هزار دلار بر روی ارز دیجیتال چین لینک سرمایه گذاری کرده است، نظرها را به سمت خود جلب کرد. قیمت لینک از آن زمان تا کنون 30 درصد کاهش یافته است. پورتنوی این هفته اعلام کرد که با توجه به ضرر زیادی که متحمل شده، از بازار کریپتوکارنسی خارج می‌شود.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط شرکت تحلیلی Santiment، تعداد آدرس‌های LINK که ۱۰۰,۰۰۰ الی ۱۰ میلیون توکن در اختیار دارند از تاریخ ۶ آگوست در حال کاهش است.

چین لینک که در حال حاضر در جایگاه پنجم مارکت ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد، در طول یک سال گذشته روندی خیره کننده داشته و قیمت آن از ابتدای سال 2020 تا کنون 8 برابر شده است.

در ادامه اصلاح قیمت که در تحلیل قبل به آن اشاره شد، این ارز دیجیتال پس از لمس تارگت 20 دلار تا سطح 50 درصد فیبوناچی رتریسمنت اخیر خود اصلاح داشت و با برخورد با کف کانال صعودی با افزایش حمایت خریداران مواجه شد.

در صورت عبور قیمت از مقاومت 15.75 دلار انتظار می رود این ارز رمزپایه بار دیگر تارگت 20 دلار را تست کند.

از طرف دیگر 11.25 دلار و 9 دلار حمایتهای مهم پیش روی قیمت خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *