تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (29 مرداد ماه 99)

تحلیل تکنیکال قیمت چین لینک (LINK) به همراه نمودار (29 مرداد ماه 99)

پلتفرم دبیت کارت ویزا با نام Swipe اعلام کرده است ادغام شبکه اوراکل غیرمتمرکز چین لینک (Chainlink) و اوراکل قیمت زمان واقعی SXP-USD روی شبکه اصلی اتریوم منتشر می شود.

تیموتی پیترسون (Timothy Peterson) تحلیلگر سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌کند قیمت چین لینک (LINK) ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۳۲ دلار برسد.

همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم قیمت ارز دیجیتال چین لینک (Link) تا 20 دلار افزایش داشت اما با رسیدن قیمت به محدوده 20 دلار، توسعه‌دهندگان آن ۴۰ میلیون از دارایی خود را فروخته‌اند. بررسی رفتار آنها نشان می‌دهد که تیم توسعه این شبکه اوراکل در هفته به صورت میانگین ۵۰۰ هزار لینک را به صرافی بایننس انتقال داده‌اند. این موضوع کاهش قیمت را در پی داشته است. در ادامه در صورتی که قیمت حمایت 15.75 دلار را از دست بدهد، ریزش قیمت تا 14 دلار در گام اول و 9 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

از طرف دیگر عبور قیمت از سد 20 دلار می‌تواند تارگتهای 25 و 28 دلار را فعال سازد. اگرچه به نظر می‌رسد در حال حاضر برای رسیدن به تارگتهای فوق به اندکی اصلاح زمانی نیاز باشد. اصلاح قیمت بیت‌کوین نیز می‌تواند بار دیگر سرمایه‌گذاران را به سمت این ارز دیجیتال سوق دهد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *