تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (29 مهر ماه 1398) | اختلاف نظر میان فعالین حرفه ای و سرمایه گذاران درباره روند معاملات این هفته بازار طلا

تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (29 مهر ماه 1398) | اختلاف نظر میان فعالین حرفه ای و سرمایه گذاران درباره روند معاملات این هفته بازار طلا

این هفته 14 تحلیلگر حرفه ای بازار در نظرسنجی کیتکو شرکت کردند که 2 نفر معادل 14 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا با افزایش روبرو می شود. هفت نفر معادل 50 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و همچنین 5 نفر دیگر که در این نظرسنجی شرکت کرده اند  نیز گفته اند قیمت طلا در این هفته روندی خنثی خواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین نیز 876 نفر سرمایه گذار شرکت کردند که 490 نفر معادل 56 درصد نسبت به روند صعودی طلا در هفته جاری خوشبین بودند. 214 نفر معادل 24 درصد به کاهش قیمت رای دادند و 172 نفر دیگر معادل 20 درصد نیز گفتند قیمت طلا در این هفته جهت خاصی اعم از صعودی و نزولی ندارد.

همچنین کریستین هاپر استراتژیست ارشد بازار در Invesco معتقد است که روند این هفته بازار خنثی خواهد بود، اما او معتقد است که فروشندگان  قبلی در حال ورود به بازار هستند چراکه ریسک‌های سیاسی زیادی وجود دارد.

از  منظر فاندهای خبری همچنان دو عامل جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا (Brexit) و همچنین داستان ادامه دار جنگ تجاری میان آمریکا وچین همچنان می تواند بر روند حرکتی قیمت ها تاثیرگذارباشد.

تحلیل تکنیکال طلای جهانی

از منظر فنی اونس همچنان بین سطوح اعلامی در تحلیل 22 مهرماه در حال نوسان قیمتی می باشد.

برای معاملات این هفته در بازه روزانه در صورت حفظ سطح 1480 دلار قیمت می تواند مجددأ به کانال 1500 دلار نفوذ نماید و اهداف قیمتی 1500 و 1508 دلار را لمس نماید همچنین در صورت عبور و پایداری قیمت ورای  دو سطح مقاومتی یاد شده لمس اهداف بالاتر برای این نماد جهانی دور از ذهن نیست. همچنین در صورت از دست دادن سطح حمایتی 1480 دلار نزول تا باند حمایتی بسیار مهم 1450-1465 دلار برای اونس محتمل است.

تحلیل تکنیکال طلای جهانی
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *