تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (4 آبان ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (4 آبان ماه 1398)

همانطور که از تحلیل قبلی در 9 مهر ماه انتظار داشتیم، محدوده قیمتی 0.25 دلار برای رمزارز ریپل از اهمیت بالایی برخوردار است. در طول هفته گذشته پس از ریزش 10 درصدی قیمت بیت‌کوین و شکست ناحیه 7500 دلاری، بازار ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت مواجه شد و ریپل، سومین ارز در مارکت ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار، با رسیدن به محدوده 0.25 دلار مجددا بازگشت قیمت را تجربه کرد و اکنون در محدوده 0.3 دلار معامله می‌شود.

در تحلیل‌های گذشته بارها موضوع قراردادهای مهم این شرکت با موسسات مالی بزرگ دنیا مطرح شد و به نظر میرسد بتوان در آینده رشد قیمت را برای این ارز دیجیتال شاهد بود. اگرچه ریزش قیمت بیت‌کوین در هر بازه زمانی، تمامی آلت‌کوین‌ها را متزلزل خواهد کرد و ریپل نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای افزایش قیمت، وابستگی شدیدی به بیت‌کوین خواهد داشت. از طرف دیگر عرضه گسترده این رمزارز توسط شرکت ریپل نیز در صورت وقوع مجدد توازن عرضه و تقاضا را به هم زده و فشار فروش نتیجه تبعی آن خواهد بود. اما در مجموع با بررسی شرایط مثبت و منفی پیش روی این ارز دیجیتال، به نظر می‌رسد قیمت ریپل تا سال 2020، روند رو به رشدی را داشته باشد.

در صورت ادامه افزایش قیمت، اولین محدوده مهم پیش رو 0.33 دلار است. و با تثبیت قیمت بالای آن، اهداف بعدی 0.4 دلار و 0.5 دلار می‌باشند. در صورت کاهش قیمت نیز کماکان محدوده حمایتی مهم 0.25 دلار پیش روی قیمت خواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (4 آبان ماه 1398)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *