تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (9 مهر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (9 مهر ماه 1398)

شرکت ریپل، پشتیبان سومین رمزارز بازار ارزهای دیجیتال، از نظر ارزش طی سال گذشته قراردادهای مهمی با موسسات مالی بزرگ دنیا امضا کرده است که افزایش تقاضا را برای خرید ریپل به دنبال داشته است. اما در این میان همزمانی این موضوع با عرضه گسترده این ارز دیجیتال توسط شرکت ریپل باعث شده است قیمت ریپل در حال حاضر در ناحیه حمایتی یک ساله خود قرار گیرد.

ریزش شدید بیت کوین (BTC) طی هفته گذشته جو روانی منفی را برای خریداران ارزهای دیجیتال ایجاد کرد و این موضوع شکست محدوده حمایتی 0.25 دلار را برای ریپل به همراه داشت. همانطور که در تحلیل قبلی ریپل گفته شد، ورود به معامله در ناحیه 0.25 دلار کم ریسک محسوب می‌شود.

قیمت این ارز دیجیتال با افزایش تقاضای خریداران به بالای 0.25 دلار بازگشته است.  واگرایی موجود در اندیکاتور RSI نیز اهمیت این محدوده حمایتی را پر رنگ‌تر می‌سازد و می‌توانیم انتظار افزایش قیمت تا محدوده 0.3 دلار و 0.34 دلار را داشته باشیم. در ادامه، شکست محدوده 0.34 بسیار حائز اهمیت است و در صورت وقوع، می‌توان انتظار رشد قیمت تا 0.4 دلار در گام اول و 0.5 دلار را در گام بعدی داشت.

در صورت کاهش قیمت، محدوده حمایتی بعدی ریپل، 0.2 دلار است و در صورتی که قیمت بیت‌کوین به زیر 7500 دلار ریزش نکند، شکستن آن دور از انتظار است.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *