تحلیل تکنیکال فسپا | 9 مرداد

تحلیل تکنیکال فسپا | 9 مرداد

نمودار روزانه، نمای بلند مدت، مقیاس لگاریتمی

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم روزانه و نمای بلند مدت، صنعتی سپاهان با نماد فسپا را می‌توان درون یک کانال صعودی بلند مدت دید. با توجه با اینکه فسپا در ریزش های خود خط میانی کانال را شکسته، اکنون همین خط یکی از مهم‌ترین محدوده‌های مقاومتی برای سهم به حساب می‌آید. در صورتی که فسپا توانایی عبور از مقاومت مذکور را نداشته باشد؛ خود را به محدوده حمایتی کانال، واقع در خط پایینی کانال خواهد رساند. با بررسی این سهم از نمای نزدیک بهتر می‌توان نقاط حمایتی و مقاومتی را مشخص کرد.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

نمودار روزانه، نمای نزدیک، مقیاس لگاریتمی

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم روزانه و نمای نزدیک، می‌توان اصلاح اخیر سهم را درون یک کانال نزولی نیز دید. در حال حاضر سهم بین دو محدوده مقاومتی 4600 تومان و محدوده حمایتی 3500 تومان، روند ساید به خود گرفته است. در صورتی که سهم حمایت 3500 تومانی را از دست بدهد به سمت محدوده حمایتی بعدی در قیمت 2800 تومان واقع در خط میانی کانال خواهد رفت؛ اما در صورتی که فسپا قادر به شکست محدوده مقاومتی 4600 تومان باشد، به سمت اهداف 6000 تا 13هزار تومان پیش خواهد رفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام عرض ادب و احترام و خسته نباشیدِ ویژه خدمت شما بابت اپلیکیشن بسیار کاربردی ، دقیق و جذاب و قابل فهم برای تقریبا هر کاربر با سوادِ متوسطه و آشنایی مقدماتی با با برخی مفاهیم تخصصیِ بازار بورس و سرمایه.
    دست مریزاد.