تحلیل تکنیکال سکرت نتورک (SCRT)

تحلیل تکنیکال سکرت نتورک (SCRT)

در ماه‌های گذشته شبکه کازماس ( Cosmos ) و پروژه‌هایی که در اکوسیستم این شبکه هستند از جمله Terra  و Osmosis  رشدهای قابل توجهی داشتند و با توجه به رودمپ خوبی که ارائه دادند، احتمالا در سال 2022 هم رشد خواهند کرد. اگر دوست دارید بیشتر در خصوص شبکه ترا ( Terra ) و پروتکل‌های آن بدانید، این پست را مطالعه کنید.

یکی دیگر از پروژه‌هایی که در اکوسیستم شبکه کازماس ( Cosmos ) وجود دارد و احتمال رشد بالایی هم برای آن متصوریم، سکرت نتورک ( Secret Network ) می‌باشد که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد، پس تا انتهای این پست جذاب همراه ما باشید.

سکرت نتورک ( Secret Network ) چیست؟!

اگر بخواهیم از سکرت نتورک ( Secret Network ) به عنوان پدیده 2022 دنیای کریپتوکارنسی نام ببریم، چندان بی‌راه هم نگفته‌ایم؛ در واقع سکرت نتورک ( Secret Network ) اولین بلاکچین قرارداد هوشمند است که به صورت پیش فرض اطلاعات و حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد، نرم‌افزارهای غیرمتمرکز دارای Privacy را ایجاد و از آن‌ها استفاده کنند. وجود این شبکه در اکوسیستم کازماس ( Cosmos ) باعث می‌شود، سکرت نتورک ( Secret Network ) بتواند به راحتی با تعداد زیادی بلاک چین در ارتباط باشد.

توکن SCRT

SCRT ارز اصلی شبکه سکرت نتورک ( Secret Network ) است که برای پرداخت هزینه‌ کارمزدها و استیک کردن نودها استفاده می‌شود. در حال حاضر این توکن در چند صرافی از جمله بایننس لیست شده، اما شما می‌توانید با استفاده از والت کپلر ( Keplr ) و صرافی غیر متمرکز Osmosis، این توکن را خریداری و با سود سالیه 23درصد استیک نمایید.

دلایل رشد سکرت نتورک ( Secret Network )

پروتکل Shad ؛ که در دست ساخت قرار گرفته و به زودی چندین نرم‌افزار غیرمتمرکز و استیبل کوین Silk را به شبکه سکرت نتورک ( Secret Network ) اضافه می‌کند. این پروتکل قرار است در بهار سال2022راه‌اندازی گردد.

پروتکل Shockwave؛ که تا پایان بهار 2022 راه‌اندازی خواهد شد و توسعه دهنده‌ها، کاربرها و سرمایه‌گذاران را به اکوسیستم سکرت نتورک ( Secret Network ) جذب خواهد کرد.

اختصاص 400میلیون دلار سرمایه در هفته‌های گذشته به اکوسیستم سکرت نتورک ( Secret Network ) جهت تحقق اهدافی که در بالا گفته شد، که خود می‌تواند در آینده باعث رشد توکن SCRT گردد.

تحلیل تکنیکال SCRT

تحلیل فاندامنتال در کنار تحلیل تکنیکال باهم می‌توانند به ما در داشتن یه سرمایه‌گذاری خوب با ریسک کمتر کمک کنند. همانطور که تحلیل فاندامنتال یک پروژه و شناخت آن از اهمیت بالایی برخوردار است، تحلیل تکنیکال به ما احساسات و عواطف مردم و سرمایه‌گذاران بزرگ را نشان می‌دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه سکرت نتورک ( Secret Network )

نمودار تحلیل تکنیکال روزانه سکرت نتورک ( Secret Network )
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

سکرت نتورک ( SCRT ) با ادعای به تکامل رساندن قراردادهای هوشمند با حفظ حریم خصوصی، پا به دنیای بزرگ کریپتو گذاشت و تا به امروز توانسته در این زمینه کارهای بزرگی را انجام دهد. از دید تحلیل تکنیکال در صورتی سکرت نتورک به محدوده حمایتی 3.5 دلار برسد، می‌تواند برای سرمایه گذاری بسیار جذاب باشد و در واقع پتانسیل رسیدن به قیمت 9 دلار و حتی ثبت سقف جدید ( ATH ) در این توکن نهفته است. احتمالا در آینده با گسترش اکوسیستم این شبکه شاهد افزایش تقاضا برای توکن SCRT باشیم.

لازم به ذکر است تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.

جمع‌بندی

سکرت نتورک ( Secret Network ) توانسته مسیر خوبی را برای سال 2022 در پیش بگیرید و با توجه به اخباری که از این پروژه منتشر می‌شود، می‌توانیم بگوییم که پتانسیل بالایی برای رشد در آینده دارد؛ اما طبق رودمپ پروژه اکثر رویدادهای بزرگ آن در بهار سال 2022 اتفاق خواهد، پس با توجه به نرخ تورمی که ( حدود 30% در سال ) این پروژه دارد، بهتر است برای مقابله با تورم آن، پس از خرید در نقطه مناسب، با سود سالیانه 23درصد در والت Keplr استیک نمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

پرسش و پاسخ

نظر شماچیست؟!

آیا ارزدیجیتال سکرت نتورک ( Secret Network ) می‌تواند تا پایان بهار سال2022 رشد خوبی بکند؟!

نظر خودتان را زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • 1.به نظر من با توجه به اینکه اپن سی برخی کاربرها رو تحریم کرده استفاده از این شبکه برای کاربرای ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار باشه
    ۲.روسیه در آینده ای نه چندان دور به این گونه ارزها نیاز مضاعفی خواهد داشت.