تحلیل سهام کمپانی مدرنا (Moderna)

تحلیل سهام کمپانی مدرنا (Moderna)

پس از ریزش های سنگین شاخص های بورسی آمریکا بدلیل سیاست های انقباضی و جنگ روسیه و اوکراین سهام بسیاری از کمپانی های بورسی آمریکا ریزش های سنگینی را تجربه کرده و زیر ارزش ذاتی خود در حال معامله شدن هستند. یکی از این شرکت ها مدرنا تولید کننده واکسن کرونا بوده و سهام این شرکت پس از صعودهای قوی اصلاح قیمتی خوبی را تجربه کرده است. از دید گزارشات سودسازی نیز با توجه کاهش پیش بینی سود از 11 دلار در سه ماهه چهارم 2021 به 6 دلار در سه ماهه اول 2022 به ازای هر سهم میتوان دریافت انتظارات بازار از سود این شرکت کاهش یافته و میتواند با انتشار گزارشات جدید سهامداران خود را شگفت زده کند.

جدول

تحلیل تکنیکال سهام مدرنا (MRNA)

در نمودار داده های هفتگی زیر شاهد کانال صعودی بلند مدتی این شرکت هستیم که به سطح حمایتی سبزرنگ برخورد کرده است. قیمت با تشکیل الگوی کنج روی محدوده 136 دلاری به سمت بالا حرکت کرده است و با یک کندل قدرتمند از روی حمایت صعودی شده است. در ادامه پس از دستیابی به سطح مقاومتی 187 دلار در حال پولبک به سطح قبلی میباشد و مجددا میتواند از روی حمایت های کلیدی 146 تا 136 دلار رشد نماید.

نمودار تکنیکال
جهت مشاهده ی نمودار هفتگی با کیفیت بهتر کلیک کنید

در نمودار روزانه نیز شاهد صعود قدرتمند اما اصلاح ضعیف به سمت پایین بودیم که میتواند نشان رشد قیمت پس از پایان اصلاح باشد. در صورت رسیدن قیمت به حمایت های 146 الی 136 دلاری روند صعودی میتواند تا اهداف مقاومتی در به ترتیب 187، 245 و حتی 295 دلار آغاز گردد.

در سناریوی نزولی با احتمال کمتر فقط در صورت تثبیت قیمت زیر سطح 118 دلار میتوان به ریزش های بیشتر قیمت امیدوار بود.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار روزانه با کیفیت بهتر کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها و اخبار بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *