تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 4 مرداد ماه 1399

تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 4 مرداد ماه 1399

ارتش امریکا به دنبال توسعه یک برنامه تحت وب برای ردگیری معاملات ارزهای دیجیتال است. فرماندهی ارتش امریکا مدعی است برای محدود کردن فعالیت‌های جنایی که مربوط به ارزهای دیجیتال می‌شود، به این برنامه احتیاج دارد.

ارتش اعلام کرد که باید بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال برجسته که ممکن است برای فعالیت‌های غیرمجاز استفاده شوند را ردیابی کند.

روز 26 تیرماه حساب توییتری 130 نفر از افراد مشهور جهان هک شد. هکرها با در دست گرفتن حساب کاربری این افراد، از مردم درخواست واریز بیت‌کوین کردند و توانستند 125 هزار دلار از این طریق به دست آورند. برخی از سلبریتی‌ها دلیل این موضوع را وجود ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین دانستند و خواهان برخورد با این فضا شدند.

افزایش قانونگذاری و توجه رسانه‌ها به ارزهای دیجیتال پیگیرگریز مانند زی‌کش و مونرو، می‌تواند تاثیر دوسویه بر روی قیمت این ارزهای دیجیتال داشته باشد. از طرفی بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال مجبور به حذف آنها خواهند شد و از طرف دیگر در دارک وب محبوب‌تر خواهند شد. اگرچه برای سخت کردن ردیابی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال راه‌های دیگری هم مانند استفاده از پلتفرم‌های میکسینگ و ترکیب آدرس‌ها وجود دارد.

ارز دیجیتال زی‌کش در محدوده کانال صعودی که در تحلیل قبل به آن اشاره شد، قرار دارد. عبور از مقاومت 65 دلار و تثبیت بالای آن، هدف 75 دلار را فعال خواهد ساخت.

از طرف دیگر در صورت کاهش قیمت، حمایت های کف کانال صعودی و محدوده استاتیک 50 دلار پیش روی این ارز دیجیتال خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *