تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 5 تیر ماه 1399

تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 5 تیر ماه 1399

تعداد دستگاه‌های خود پرداز ارزهای دیجیتال در دنیا از مرز 8000 واحد عبور کرده است. برخی از این دستگاه‌ها از زی‌کش نیز پشتیبانی می‌کنند.

شرکت تحلیل داده‌های بلاکچینی چینالیسیس (Chainalysis) معتقد است که ارزهای دیجیتال حریم خصوصی محوری مانند زی کش (ZEC) و دش (DASH) قابلیت ردگیری دارند. آمارها نشان می‌دهد که عمده کاربران از قابلیت حریم خصوصی این ارزها استفاده نمی‌کنند؛ به طوری که چینالیسیس استفاده از عبارت حریم خصوصی محور برای دش را نادرست می‌داند.

تحلیل تکنیکال قیمت زی کش (ZEC) به همراه نمودار | 5 تیر ماه 1399
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

همانطور که در نمودار روزانه مشاهده می‌شود، ارز دیجیتال زی‌کش از نیمه ماه مارس در کانالی صعودی قرار گرفته است. همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، با کاهش قیمت تا محدوده 47 دلار (EMA-60  و خط روند صعودی) شاهد افزایش تقاضای خرید در بازار بوده‌ایم. در ادامه افزایش قیمت اما با رسیدن به سقف کانال عرضه‌ها در بازار افزایش یافت. در حال حاضر قیمت در محدوده میدلاین کانال قرار گرفته است و در صورتی که محدوده فعلی خود را حفظ کند، انتظار افزایش آن تا 65 دلار و 75 دلار را داریم. حمایتهای پیش روی قیمت نیز کف کانال صعودی و محدوده 47 دلار خواهند بود.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران