تحلیل تکنیکال زکوثر به همراه نمودار (4 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال زکوثر به همراه نمودار (4 مرداد ماه 1399)

شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در بازار دوم بورس و گروه “زراعت و خدمات وابسته” قرار گرفته است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه شرکت و موضوع فعالیت آن به صفحه عرضه اولیه سایت و نرم افزار سیگنال مراجعه یا روی این لینک کلیک نمایید.

در معاملات امروز نزدیک به 10 میلیون برگ سهم به ارزش 454 میلیارد ریال با قیمت پایانی 45650 ریال (5%+) داد و ستد شد که در اواخر بازار صف خرید این سهم عرضه شد و آخرین معامله این نماد در آستانه بالای قیمتی سهم انجام پذیرفت.

از دید تکنیکالی سهم درون یک الکوی اصلاحی بالا رونده در حال حرکت است و امروز نیز در سقف قبلی تا دقایق آخر بازار با صف خرید مواجه بود که در اواخر بازار عرضه شد. در صورت عبور از مقاومت حوالی 4600 تومان، می توان با اهداف 4880 تومان، 5575 تومان و 6700 تومان مورد بررسی قرار داد.

در صورت طولانی تر شدن اصلاح قیمتی / زمانی ، سناریو موجی با تغییراتی همراه خواهد شد.

از طرف دیگر اگر سهم نتواند از مقاومت خود عبور کند و با افزایش عرضه ها روبرو شود، حمایت های آن را می توان 4242 تومان، 4055 تومان و 3750 تومان در نظر گرفت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران