تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (27 مرداد ماه 1399)

میزان فروش ارز دیجیتال ریپل (xrp) در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نسبت به سه ماه اول سال 2020 میلادی 19 برابر شده است.

جد مک کالب، یکی از بنیانگذاران شبکه ریپل، که از این ارز دیجیتال فاصله گرفته است،در زمان خروج از شبکه ریپل، 9 میلیارد توکن xrp در اختیار داشت. برخی او را عامل فشار فروش در قیمت ریپل و پایین نگه داشته شدن قیمت آن می‌دانند. اما به تازگی  (Whale Alert) طبق گزارشات رصد شده‌اش نوشت: “مبلغ کوین‌هایی که مک کالب می فروشد در مقایسه با کل حجم معاملات روزانه، ناچیز است.”

شرکت بین المللی پرداخت الکترونیک مانی گرام در گزارش عملکرد سه ماهه دوم سال 2020 خود اعلام کرد که در راستای همکاری با شرکت ریپل، این شرکت 15.1 میلیون دلار به مانی گرام پرداخت کرده است.

ارز دیجیتال ریپل در پی رشد قیمت در مارکت ارزهای دیجیتال، توانست جایگاه سوم بازار را از استیبل کوین تتر پس بگیرد. قیمت این ارز دیجیتال پس از پول بک به سقف الگوی مثلث، با کراس EMA-20  و EMA-60 که در تحلیل 22 تیر به آن اشاره شد با حمایت خریداران توانست از سد خط روند نزولی میان مدت خود عبور کند و تارگت 0.33 دلار را نیز تست کند.

در حال حاضر قیمت در کانالی نزولی قرار گرفته که در صورت شکست سقف کانال به سمت بالا و تکمیل الگوی پرچم، می‌توان انتظار افزایش قیمت تا 0.33 دلار در گام اول و 0.4 دلار در گام بعدی را داشت.

حمایت مهم پیش روی قیمت نیز محدوده 0.25 دلار می‌باشد.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *