تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (22 تیر ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (22 تیر ماه 1399)

آمارهای سایت مساری نشان می‌دهد که عمده خریداران ریپل، این ارز دیجیتال را هفت برابر قیمت فعلی خریداری کرده‌اند.

عملکرد بسیار ضعیف ارز دیجیتال ریپل باعث نا امیدی تحلیلگران از این ارز دیجیتال شده است؛ کمپانی تحقیقاتی Arcane Research  اعتقاد دارد که علاقه مردم به ارز دیجیتال ریپل همزمان با رشد بهتر بیت‌کوین و اتریوم در حال از بین رفتن می‌باشد.

با در نظر گرفتن عملکرد سه ارزدیجیتال برتر بازار در نیمه اول سال ۲۰۲۰، متوجه می‌شویم که بیت‌کوین و اتریوم توانسته‌اند که به خوبی ریزش قیمت در ماه مارس را که به دلیل بحران ناشی از ویروس کرونا اتفاق افتاد را جبران کنند اما ریپل هنوز نتوانسته از این بحران عبور کند. رقیب دیگر ارز دیجیتال ریپل، استلار، و در حال حاضر دو برابر محدوده قیمتی 11 مارس معامله می‌شود.

ریپل اما پس از عبور از خط روند نزولی کوتاه مدت خود که در تحلیل قبل به آن اشاره شد، با رسیدن به محدوده قیمتی 0.21 دلار به خط روند پول بک داشته است. در صورت حمایت خریدران در محدوده فعلی، انتظار می‌رود با کراس EMA-20  و EMA-60، قیمت تا محدوده 0.24 دلار در گام اول و 0.28 دلار در گام بعدی رشد داشته باشد.

حمایتهای مهم پیش روی قیمت نیز 0.18 دلار و 0.14 دلار می‌باشند.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • هر سکه ریپل به دلیل کارمزد کم وزمان تراکنش اندک وغیر قابل استخراج بودن وساز گاری با بانکها وموسسات دولتی افزایش ناگهانی دلاری خواهد داشت به طوریکه هر سکه ریپل ۱۰۰۰ دلار خرید وفروش می شود

  • سکه ریپل بدلیل زمان تراکنش وکارمزد کم وسازکاری با بانکها وموسسات مالی وغیر قابل استخراج ،افزایش ناگهانی دلاری خواهد داشت، بطوریکه هر سکه ریپل ۱۰۰۰ خرید فروش می شود .