تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (29 خرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (29 خرداد ماه 1399)

ریپل جایگاه سوم ارزش مارکت ارزهای دیجیتال را به تتر داد. این ارز دیجیتال در سال 2018 ارزش بازاری معادل 130 میلیارد دلار داشت اما اکنون ارزش بازار ریپل 8.58 میلیارد دلار است. ریزشی که بخشی از آن به دلیل سیاست‌های اشتباه ریپل و از دست دادن سرمایه‌گذاران خرد صورت گرفته است.

بررسی‌های صرافی ژاپنی Bitmax نشان می‌دهد که تریدرهای ژاپنی ارز دیجیتال ریپل را به اتر ترجیح می‌دهند. بر اساس گزارش این صرافی، ریپل، اتر و بیت‌کوین به ترتیب 25، 9 و 26 درصد مبادلات کاربران را به خود اختصاص داده‌اند.

شریک تجاری ریپل SBI Holding، از تکنولوژی ریپل در دستگاه‌های ATM ژاپن استفاده خواهد کرد. همچنین ریپل به دنبال ایجاد پلتفرم وام دهی بر بستر بلاکچین است.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل به همراه نمودار (29 خرداد ماه 1399)
برای مشاهده تصویر با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

همانطور که در نمودار روزانه قیمت مشاهده می‌شود، قیمت ریپل در محدوده یک مثلث متقارن قرار گرفته است. با توجه به واگرایی مخفی مثبت بین RSI و قیمت، در صورتی که ریپل بتواند از سد خط روند کوتاه مدت خود عبور کند، رشد قیمت تا 24 دلار در گام اول و 28 دلار در گام بعدی را خواهیم داشت.

درصورت از دست دادن حمایت فعلی نیز انتظار ریزش قیمت تا محدوده 14 دلار را داریم. 

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سیگنال؛نظر بر سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال؛ (Egretia),با قیمت 0/000803 دلار وبا افت (-0.02/)درصدی….و همچنین ( Tether )با قیمت 1/0001$دلار،که؛ریپل جایگاه سوم خودرا درسال گذشته به تتر داد.با توجه به نمودار هفتگی و ماهیانه،شش ماهه ویک سالانه.ارزش سرمایه گذاری را دارد