تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (27 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (27 مرداد ماه 1399)

بنیاد ترون 18 آگوست (28 مرداد) پروژه JustSwap که اولین پروتکل تبادل توکن غیرمتمرکز در شبکه (Tron (TRX خواهد بود را راه اندازی می کند. پیاده سازی JustSwap در حالی صورت می گیرد که هزینه های گَس ETH به دلیل رونق دیفای در شبکه اتریوم به سرعت افزایش یافته است.

جاستین سان بنیانگذار ترون پیشنهاد می‌کند که با توجه به سرعت بالاتر شبکه ترون و هزینه کمتر این شبکه نسبت به شبکه اتریوم، پروژه‌های دیفای می‌بایست بر روی بستر این شبکه اجرا شوند.

فضای بازار ارزهای دیجیتال جو روانی مثبتی را برای آلتکوین‌ها فراهم آورده است و این موضوع ارز دیجیتال ترونیکس را نیز بی نصیب نگذاشته است. همانطور که از تحلیل قبل انتظار داشتیم، ترونیکس با حمایت خریداران در ناحیه کومو مواجه شد و رشد قیمت تا 0.03 دلار ادامه یافت.

در حال حاضر تنکنسن بالای کیجونسن قرار دارد و هر دو صعودی اند. صعودی بودن کوموی فیوچر نیز تاکیدی است بر قدرت روند صعودی فعلی. در صورت ادامه رشد قیمت می‌توان تارگت 0.04 دلار را برای این ارز دیجیتال متصور بود.

از طرف دیگر کاهش قیمت نیز حمایت‌های 0.026 دلار و کومو را به دنبال خواهد داشت.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران