تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (7 مرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (7 مرداد ماه 1399)

قیمت بیت‌کوین، لیدر بازار ارزهای دیجیتال، به محدوده 11 هزار دلار رسید. این موضوع موج جدیدی در بازار به راه خواهد انداخت.

هفته گذشته شرکت ترون با شرکت کره‌ای MeconCash قرارداد همکاری امضا کرد که در نتیجه آن امکان تبدیل ترونیکس (TRX) و جاست (JST) در 13000 منطقه کره جنوبی از طریق دستگاه‌های ATM فراهم شده است. همچنین ترون اسکن در توئیتر خود اعلام کرد که به صورت رسمی با BTFS ادغام می‌شود تا با همکاری هم امکان ذخیره سازی غیرمتمرکز نسل بعد را ایجاد کنند. استخراج فضای ذخیره سازی BTFS در کنار مسابقه‌ای برای به اشتراک گذاری 30 میلیون بیت تورنت (BTT) در هر روز در جریان است.

اما هیچ عاملی باعث نمی‌شود که ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و رقیب جاستین سان، دید منفی نسبت به این ارز دیجیتال نداشته باشد. به گفته بوترین، ترون ده برابر ضعیف تر و پرنقص‌تر از شبکه اتریوم است.

همانطور که از تحلیل 11 تیر ماه انتظار داشتیم، ارز دیجیتال اختصاصی پلتفرم ترون (TRX) حمایت کومو را در طول هفته‌های گذشته حفظ کرده و با عبور از خط روند نزولی میان مدت خود، در آستانه شکست مقاومت استاتیک 0.19 دلار قرار دارد. عبور از مقاومت فعلی، رشد قیمت تا 0.22 دلار در گام اول و 0.26 دلار در گام بعدی را به دنبال خواهد داشت.

از طرف دیگر در صورت کاهش قیمت، انتظار حمایت خریداران در محدوده کومو را داریم.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد. برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • ارز ترون زده توی کار مجموعه گیری و هرمی ممکنه همین امر باعث شکستش بشه