تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (XAUUSD) | تاریخ 3 تیر ماه 99

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (XAUUSD) | تاریخ 3 تیر ماه 99

اونس جهانی طلا در روزهای اخیر دستخوش نوسانات زیادی بوده است. همانطور که در نمودار زیر میبینید بطور کلی قیمت در کانال کوتاه مدت صعودی زرد رنگ در حال حرکت است. میبینید که قیمت خود را سه بار به محدوده مقاومتی 1745 دلار رسانده و پس از تلاش چهارم موفق به شکست این محدوده شده است که در صورت تثبیت بالای این سطح میتواند به هدف های جدیدی دست یابد. نمودار روزانه این کالای با ارزش تشکیل الگوی سروشانه داده است که به جهت آینده رفتاری قیمت و با توجه به اینکه این فلز گرانبها این روزها دچار نوسانات شدیدی است دو فرضیه مطرح صعودی و نزولی در زیر بررسی میگردد:

  • فرضیه صعودی : در صورت تثبیت بالای سطح مقاومتی 1745 دلار و پولبک به این سطح می توان نقاط بعدی مقاومتی را ابتدا سقف کانال کوتاه مدت زرد رنگ و بعد از آن 1800 دلار در نظر گرفت.
  • فرضیه نزولی : در صورت برگشت قیمت به زیر سطح مقاومتی آبی رنگ 1745 دلاری میتوان انتظار ریزش قیمت تا سطح حمایت ابتدا 1720 دلار و پس از آن در صورت از دست رفتن این حمایت عدد 1693 دلار، سطح حمایت بعدی خواهد بود.
تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا (XAUUSD) | تاریخ 3 تیر ماه 99
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *