تنش های ژئوپلیتیک در خاورمیانه اونس را در مسیر رشد قرار داد | تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا در بازه روزانه (17 دی ماه 98)

تنش های ژئوپلیتیک در خاورمیانه اونس را در مسیر رشد قرار داد | تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا در بازه روزانه (17 دی ماه 98)

اونس جهانی طلا در بازه روزانه توانست به بالاترین سطح از سال 2013 میلادی برسد. گفتنی است رشد قیمت این فلز گرانبها به دلیل افزایش ریسک های ژئوپلیتیک در خاورمیانه بوده است.

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا در بازه روزانه (17 دی ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اولین سد مقاومتی بر سر راه این فلز گرانبهای خارجی در حوالی 1623 دلار و 1642 دلار قرار دارد و اگر اونس طلای جهانی بتواند بازه ی قیمتی اعلامی را پشت سر بگذارد و تثبیت شود، مقاومت بعدی در قیمت 1730 دلار می باشد و در شرایط کنون در صورتی که قیمت وارد فاز نزولی شود، حمایت ها اول در قیمت های 1556.50 دلار می باشد و در صورت اصلاح عمیق تر بازار پیش بینی می شود این فلز گرانبها تا حمایت های 1536 و 1518 دلار به ریزش ادامه دهد.

نکته ی قابل به ذکر نیز این می باشد که 13 ژانویه اولین فاز امضاء توافق تجاری توسط هیئت عالی رتبه در چین می باشد که باعث ریزش جزئی و موقت در بازار می شود زیرا این خبر قبلا در قیمت پیشخور شده است.

هم اکنون اونس طلای جهانی در قیمت 1560 دلار در حال داد ستد است.

تحلیل‌های ارائه شده نظر کارشناسان تیم سیگنال بوده و نباید مبنای خرید و فروش قرار گیرد. مسئولیت هرگونه استفاده از داده‌های موجود، بر عهده کاربران محترم می‌باشد.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *