تحلیل بنیادی مارکت 8 آوریل 2020

تحلیل بنیادی مارکت 8 آوریل 2020

شاخص‌های بورس

شاخص‌های سهام آسیایی وضعیت باثباتی دارند و شاخص‌های آتی سهام آمریکا هم رشد کرده‌اند. دیشب شاخص سهام S&P ۵۰۰ توانست رکورد تاریخی جدیدی را ثبت کند. گزارش FOMC Minutes فدرال رزرو نشان می‌دهد که بانک مرکزی می‌خواهد به سیاست‌های انبساطی و حمایتی خود ادامه دهد.

شاخص سهام ژاپن به دلیل محدودیت‌های کرونایی جدید افت کرده و شاخص‌های سهام استرالیا و هنگ‌کنگ هم عملکرد ضعیفی داشته‌اند. بازار سهام چین هم نوسانی و بدون روند است. در بازار فارکس، دلار آمریکا به دنبال ثبت پنجمین روز منفی در شش روز معاملاتی گذشته است. در بازار اوراق خزانه‌داری آمریکا هم تغییر قابل‌توجهی روی نداده است.

طبق گزارش FOMC Minutes، مقامات فدرال رزرو می‌خواهند پیش از خروج از سیاست‌های انبساطی پولی پیشرفت قابل‌توجهی را در روند بهبود اقتصادی آمریکا مشاهده کنند. همچنین فدرال رزرو ریسک رشد سریع تورم را جدی نمی‌داند و مقامات بر این باورند که رشد نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری به خاطر خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به رشد سریع اقتصادی آمریکاست. انتظارات نرخ بهره‌ای بازار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران دیگر مثل گذشته انتظار افزایش نرخ بهره در سال آینده میلادی را ندارند.

تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

بازار ارزی

در بازار ارزی امروز شاهد قدرت گرفتن ریسک گریزی هستیم و احتمال میدهیم ترس سرمایه گذاران از موج جدید کرونا باعث این اتفاق باشد.

بسیار محتمل است سنتیمنت ریسک گریز در بازار همانطور که در روزهای گذشته بوده ادامه پذیر باشد و دلار را به شدت میتواند قوی نماید، من جمله موج های جدید کرونا که در آسیای شرقی و اروپا به راه افتاده است.

دلار کانادا نیز که وابسته به نفت است میتواند در پی فشار افت قیمت نفت نیز کاهشی شود زیرا افزایش عرضه نفت اوپک پلاس در دستور کار بوده و از طرفی نگرانی از موج جدید کرونا بوجود آمده است.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

اخبار و تقویم اقتصادی روز:  

امروز سخنرانی رئیس فدرال رزرو آمریکا و گزارش های اقتصادی مهم انگلستان و آمریکا را در پیش داریم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها و اخبار بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *