تحلیل بنیادی مارکت 30 دسامبر

تحلیل بنیادی مارکت 30 دسامبر

براساس گزارشات تیم تحلیل بنیادی سیگنال،شاخص آتی S&P ۵۰۰ به اندازه ۰٫۳ درصد رشد کرده است. پرداخت چک‌های ۶۰۰ دلاری به مردم آمریکا شروع شده است. در اروپا شاخص سهام Stoxx Europe ۶۰۰ در میان افت محسوس حجم معاملات از محدوده مثبتی بازگشایی شده است. در بازار ارز دیجیتال، بیت کوین در اطراف ۲۸ هزار دلار در نوسان است.

 دیشب شاخص‌های سهام آمریکا در واکنش به اقدام مجلس سنای آمریکا سقوط کردند. مجلس سنای آمریکا با طرح پیشنهادی ترامپ و مجلس نمایندگان مبنی بر افزایش پرداخت‌ها از ۶۰۰ به ۲ هزار دلار مخالفت کرده است.

 انگلیس واکسن آسترزنکا-اکسفورد را تأیید کرد و مجوز استفده از ان را صادر کرده است

سال ۲۰۲۰ سال پر نوسانی برای دارایی‌های ریسکی مثل سهام، اوراق قرضه شرکتی و بیت کوین بوده است. از دید تحلیل فاندامنتال، سرمایه‌گذاران در حال ارزیابی پیامدهای اقتصادی کرونا و سرعت توزیع واکسن هستند. شاخص MSCI جهانی سال ۲۰۲۰ را با رشد ۱۴ درصدی می‌خواهد به پایان برساند. این در حالی است که از کف قیمتی ماه مارس ۶۸ درصد بالا آمده است.

تحلیلگران بر این باورند که اقتصاد جهانی بهبود خواهد یافت و سیاست‌های مالی و پولی جهانی تا سال‌ها انبساطی باقی خواهد ماند. این خبر خوبی برای دارایی‌های ریسکی و پر بازده است. هر چند که روند بهبود اقتصاد جهانی یک خط صاف نخواهد بود و دنیا با چالش‌های مختلفی مواجه خواهد شد، اما حقیقت امر این است که بازار فقط به روند بهبود اقتصاد جهانی تمرکز خواهد کرد.

اخبار و تقویم اقتصادی روز: امروز گزارش های نسبتا مهمی از آمریکا منتشر خواهند شد، با این حال بایستی توجه داشت که اکثر فعالین بازار در تعطیلات به سر می برند.

 امروز داده‌های اقتصادی بخش مسکن و فردا هم شاخص مدعیان بیکاری آمریکا منتشر خواهند شد. روز جمعه تمام بازارهای مالی و بزرگ دنیا تعطیل خواهند بود. به همین دلیل کمتر کسی انتظار به راه افتادن حرکات قیمتی یک سویه و ادامه‌دار را دارد.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *