تحلیل بنیادی مارکت | 2 مارس 2021

تحلیل بنیادی مارکت | 2 مارس 2021

بازار اوراق قرضه منتظر سخنرانی مقامات فدرال رزرو آمریکاست

در کل تغییر قابل‌توجهی در بازار اوراق خزانه‌داری آمریکا و اوراق قرضه اروپا دیده نمی‌شود. نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری ۱۰ ساله آمریکا بدون تغییر قابل‌توجهی در ۱٫۴۱۳ درصد در نوسان است. با وجود آرامشی که در بازار اوراق قرضه دیده می‌شود، بازار سهام وضعیت شکننده‌ای دارد.

بعد از رشد دیروز شاخص‌های سهام جهانی، امروز شاهد عملکرد ضعیف بازارهای سهام جهانی هستیم. به طوری که شاخص‌های اروپا روند مشخصی ندارند و شاخص‌های آتی سهام آمریکا افت کرده‌اند. بازار هنوز هم به دنبال سرنخ جدیدی است. سخنرانی مقامات فدرال رزرو آمریکا می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای برای بازار باشد و سرمایه‌گذاران و معامله گران را از این سردرگمی دور کند.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

شاخص سهام

شاخص آتی سهام S&P ۵۰۰ پایین آمده و شاخص‌های سهام اروپا هم رشد کرده‌اند. این در حالی است که در بازار کامودیتی شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم.

بسیاری از بازارهای مالی جهانی با جریانات ریسک گریزی مواجه هستند. مقامات ارشد بانکی چین نگران حباب قیمتی در بازارهای مالی جهانی هستند. در بازار ارزی شاهد تقویت ارزش دلار آمریکا هستیم و نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری هم وضعیت باثباتی دارد. در بازار نفت خام، قیمت‌ها برای سومین روز متوالی پایین آمده‌اند.

یکی از مقامات ارشد بانکی چین معتقد است که حباب بازارهای مالی آمریکا و اروپا به زودی خالی خواهد شد، چون‌که روند بازارهای مالی آمریکا و اروپا با روند شاخص‌های اقتصادی همسو نیستند. در همین حال در بازار ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین در اطراف ۴۹ هزار دلار در نوسان است. دیروز قیمت بیت کوین ۸ درصد افزایش یافته بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *