تحلیل بنیادی و تکنیکال طلای جهانی (20 آبان ماه 1398) | ادامۀ نزول یا بازگشت صعودی؟

تحلیل بنیادی و تکنیکال طلای جهانی (20 آبان ماه 1398) | ادامۀ نزول یا بازگشت صعودی؟

در هفته ی گذشته به علت مخابره اخبار مختلف در مورد احتمال برداشتن گام هایی از سوی آمریکا وچین در راه دستیابی به توافق تجاری ، طلا روند نزولی به خود گرفت و با افت حدود 50 دلاری روبرو گردید و در حدود 1458 دلار به کار خود پایان داد.

این هفته در ارزیابی هفتگی سایت کیتکو اکثر فعالین حرفه ای برخلاف معامله گران خرد نظر به روند نزولی طلا داشته اند.

31 درصد از فعالین حرفه ای پیش‌بینی کرده اند که روند اونس طلا در این هفته صعودی خواهد بود، 62 درصد پیش‌بینی کرده اند که شاهد اصلاح نزولی خواهیم بود. همچنین 8 درصد دیگر فعالین نظر به بازار رنج و خنثی داشته اند.

همچنین از سرمایه‌گذاران خردی که در نظرسنجی آنلاین کیکتو شرکت کرده‌اند 49 درصد به روند صعودی رأی داده اند، 33 درصد نظر به روند نزولی داشته اند و 18 درصد هم روند را خنثی پیش بینی کرده اند.

تحلیل بنیادی و تکنیکال طلای جهانی (20 آبان ماه 1398)

در همین راستا افشین نبوی سرپرست تیم معاملاتی MKS معتقد است هر چند اونس طلا هفته سختی را پشت سر گذاشت، اما نمی‌توان با این همه بدبینی و شک و تردید نسبت به آینده انتظار کاهش بیشتر قیمت اونس طلا را داشت.

تحلیل تکنیکال طلای جهانی

تحلیل بنیادی و تکنیکال طلای جهانی (20 آبان ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اونس پس از اینکه هفته گذشته با فشار فروش شدید روبرو گردید به باند حمایتی بسیار مهم خود در محدوده قیمتی 1450-1440 دلار رسیده است که در صورت حمایت در این محدوده می توان رشد قیمت در اونس را شاهد بود.

همچنین مقاومت های مهم سد روی قیمت در شرایط فعلی سطوح 1468 و 1475 و 1480 دلار محسوب می شوند که در صورت رشد قیمت می توان انتظار واکنش قیمت به این سطوح را متصور بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *