بیشترین درامد دلاری در سال 2023

بیشترین درامد دلاری در سال 2023

اگر شما هم می‌خواهید بدانید چگونه در سال 2023 بیشترین درامد دلاری را کسب نمایید، تا انتهای این مقاله تحلیلی همراه ما باشید؛ به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اقتصادی، سال 2023 می‌تواند سال شکوفایی مجدد بازارهای مالی باشد. رابرت کیوساکی نویسنده کتاب “پدر پولدار، پدر بی پول” به تازگی اظهار کرد در حال سرمایه گذاری روی بیت کوین می‌باشد.

پیتر شف از معدود کسانی در سال 2020 وقوع بحران اقتصادی را پیش‌بینی کرده بود به تازگی در یک مصاحبه صحبت از ادامه روند نزولی شاخص دلار امریکا کرد.این اقتصاددان اظهار داشت در سال 2023 دلار امریکا روند نزولی خواهد داشت.

در سال 2023 شما می‌توانید با چینش یک پرتفوی منطقی، سرمایه‌گذاری های خوبی در دارایی های دلاری داشته باشید. برای تحلیل این دارایی ها در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

اونس جهانی طلا XAUUSD

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا XAUUSD
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

طلا همیشه به عنوان یک دارایی امن و تورم گریز شناخته می‌شود، حال اگر شما بتوانید در یک محدوده قیمتی مناسب در طلا سرمایه گذاری کنید، علاوه بر اینکه تورم را بی اثر کرده‌اید، می‌توانید سود دلاری خوبی هم کسب نمایید.

 محدوده قیمتی 1700 الی 1660 دلار می‌تواند، یک محدوده مناسب برای سرمایه گذاری در اونس جهانی طلا باشد. هدف قیمتی این فلز ارزشمند تا اواسط سال 2024 میلادی، 2200 دلار خواهد بود.

اونس جهانی نقره  XAGUSD

تحلیل تکنیکال اونس جهانی نقره XAGUSD
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

شاید نقره یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ها در سال 2023 لقب بگیرد. در صورتی که بتوانید این فلز آیینه‌ای را را در محدوده 20 الی 17 دلار خریداری نمایید، باید منتظر یک سود 300 دردصدی تا اواسط سال 2024 باشید. هم‌چنین نقره می‌تواند سرمایه‌گذاری بهتری نسبت به طلا باشد اما برای سرمایه گذاری در نقره باید ریسک بیشتری را هم متحمل شوید. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید نگاهی به تحلیل نسبیتی طلا به نقره داشته باشید.

کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

نسبت طلا به نقره XAUXAG

نسبت طلا به نقره XAUXAG
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در تایم فریم ماهانه و نگاه بلند مدتی، نسبت طلا به نقره در یک روند نزولی قرار گرفته و تا زمانی که این نسبت به کف کانال نزولی نرسد، می‌توانیم بگوییم نقره بازدهی بسیار بهتری از طلا خواهد داشت و در روند‌های صعودی انتظار داریم نقره رشد بیشتری نسبت به طلا تجربه نماید.

کانال تلگرام ارزدیجیتال سیگنال

ارز دیجیتال اتریوم ETH

تحلیل تکنیکال اتریوم ETH
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در سال جدید میلادی در صورتی که اتریوم به محدوده حمایتی 500 دلاری برسد، می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمند تلقی گردد. باید این نکته را در نظر داشت که تا زمانی که قیمت اتریوم بالای محدوده 800 دلاری قرار دارد هم ‌چنان ارزش خرید نخواهد داشت و  با رفتن به زیر این قیمت، می‌توان تا محدوده حمایتی ذکر شده اقدام به خرید پله‌ای نمود. حداقل هدفی که می‌توان برای اتریوم بعد از این نزول در نظر گرفت محدوده قیمتی 2000 دلار خواهد بود.

ارز دیجیتال بیت کوین BTC

تحلیل تکنیکال بیت کوین BTC
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

در صورتی که بتوانید در محدوده حدودی 10000 دلاری در بیت کوین سرمایه گذاری نمایید، یک سود 3 برابری در سال 2023 منتظر شما خواهد بود. برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین نسبت به نقره و طلا باید ریسک بیشتری را باید متحمل شوید.

لیتیوم LITH

تحلیل تکنیکال لیتیوم LITH
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

لیتیوم می‌تواند پر سود ترین و در عین حال پر ریسک ترین دارایی این لیست لقب بگیرد. انتظار داریم قیمت این کامودیتی ارزشمند در اواسط سال 2024 به حوالی 2 دلار برسد. این به معنی یک رشد 1000% خواهد بود. از دلایل این رشد می‌توانیم به رشد فن‌آوری های برقی و نیاز به باطری لیتیومی را مثال بزنیم.

کدام یک از دارایی های گفته شده برای سرمایه گذاری مناسب خواهند بود؟

برای سرمایه گذاری مناسب در دارایی های گفته شده توصیه می‌کنیم حتما از از یک پرتفوی با چینش منطقی استفاده نمایید.

چگونه در حمایت‌های اعلام شده اقدام به خرید نماییم؟

بازارها بسته به هیجان و شرایط حاکم بر بازار، می‌توانند در محدوده‌های حمایتی گفته شده نوسان داشته باشند، توصیه می‌کنیم در محدوده‌های اعلامی به صورت پله‌ای اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات کامودیتی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • آفرین بر شما با رهنمایتون اگر ما را در تشخیص سهام خوب یاری میکردید عالی میشد