بررسی پرتفوی صندوق ثهام اسفند 1402

بررسی پرتفوی صندوق ثهام اسفند 1402

صندوق ثروت هامرز با نماد ثهام که در خرداد 1401 فعالیت خود را آغاز کرده است، در سال 1402 بر اساس آخرین رتبه‌بندی منتشر شده، به عنوان برترین صندوق سهامی قابل معامله شناخته شد. این صندوق 197 میلیارد تومانی (سهام وحق‌تقدم) تحت مدیریت سبدگردان هامرز، جزء صندوق‌های سرمایه‌گذاری کوچک محسوب می‌شود. با وجود سرمایه کم، صندوق توانسته است در نمادها و صنایع مختلف حضور فعال داشته و با تغییرات مناسب در پرتفوی خود، خرید و فروش‌های به موقعی انجام دهد.

صندوق ثهام در اسفند سال 1402 در جبهه‌ی خرید ظاهر شده به نحوی که برآیند خرید و فروش سهام توسط صندوق 14 میلیارد تومان می‌باشد.

نمادها و صنایع برتر در پرتفو

در اسفند ماه، نمادهای ملت، خریخت و شگستر به عنوان سه نماد برتر صندوق ثهام از بازار سرمایه بوده‌اند. همچنین، تمرکز اصلی صندوق در بورس بر صنایع فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و بانک بوده است.

بیش‌ترین خرید و فروش سهام در اسفند

بیش‌ترین خرید صندوق در این ماه مربوط به نمادهای وپارس، فولاد، وبملت و بیش‌ترین فروش نمادهای زشگزا، وبهمن و بیوتیک بوده است.

این گزارش صرفا جهت بررسی جزئیات پرتفوی صندوق ثهام ارائه گردیده و هیچ گونه سیگنال خرید و یا فروشی نیست و رتبه‌ی کسب شده در سال 1402، الزاماً به معنای تکرار و بازدهی آن در سال 1403 نمی‌باشد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *