بازدهی صندوق های با درآمد ثابت در فصل پاییز 1400

بازدهی صندوق های با درآمد ثابت در فصل پاییز 1400

بازار بورس در پاییز امسال بیشتر از 5 درصد افت داشت. در این حال بازارهای موازی نظیر طلا و ارز در شیب صعودی قرار داشتند. اگر بخواهیم کم ریسک ترین سرمایه گذاری ممکن در بازه زمانی سه ماهه پاییز 1400 را معرفی کنیم، باید به سراغ صندوق های با درآمد ثابت برویم.

در این مطلب بازدهی صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت موجود در اپلیکیشن سیگنال را بررسی می کنیم. همه این صندوق ها در سامانه معاملات رسام به سادگی قابل معامله هستند و با یک بار ثبت نام در رسام می توان به آنها وارد شد.

درآمد ثابت در بازار نزولی بورس!

نام صندوق% بازدهی سه ماهه (پاییز 1400)ارزش کل دارایی ها (میلیارد تومان)
امین آشنا ایرانیان5.045,557
پاداش سرمایه بهگزین5.031,127
حکمت آشنا ایرانیان4.991,961
مشترک سپهر تدبیرگران4.901,789
دوم اکسیر فارابی4.86876
امین انصار4.791,951
امین سامان4.44471
امین ملت4.43388

نمودار بازدهی سه ماهه صندوق‌های درآمد ثابت

نمودار بازدهی سه ماهه صندوق‌های درآمد ثابت

نوسان مثبت و منفی جزء جدایی ناپذیر بازارهای مالی ست. یک سرمایه گذار ممکن است در موقعیتی سود بدست آورد و در موقعیت دیگری با ضرر و زیان مواجه شود. یکی از استراتژی های برتر سرمایه گذاری در بازارهای مالی، نگهداری سرمایه در مکان امنی ست تا از ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود و در صورت صلاحدید سرمایه گذار به بازارهای ریسک پذیرتر وارد شود.

در حال حاضر می توان گفت صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت که بیشترین حجم نقدینگی وارد شده در کل صندوق ها را در اختیار دارند، نقش یک تکیه گاه مطمئن و کم ریسک را برای سرمایه گذاران ایفا می کنند.

با توسعه اپلیکیشن های مالی در زمینه سرمایه گذاری هوشمند، امکان سرمایه گذاری آنلاین در صندوق های سرمایه گذاری مختلف نیز فراهم شده است.

اپلیکیشن سیگنال از ابتدای تاسیس خود نگاه ویژه ای به بازار صندوق های سرمایه گذاری به عنوان “حلقه اتصال جامعه به بازار سرمایه” داشته است. صدور مجوز سرمایه گذاری آنلاین در صندوق های سرمایه گذاری از طرف سازمان بورس باعث شد تا اپلیکیشن سیگنال با همکاری سامانه رسام، بالاترین تعداد صندوق های سرمایه گذاری را در بستر خود قرار دهد.

صندوق های با درآمد ثابتی که به بازدهی سه ماهه آنها اشاره شد در سیگنال قابل معامله هستند. برای شروع ثبت نام به این لینک مراجعه کنید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *