اونس و برزخ قیمتی فعلی | تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (11 آذر ماه 1398)

اونس و برزخ قیمتی فعلی | تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (11 آذر ماه 1398)

این هفته در ارزیابی هفتگی سایت کیتکو اکثر فعالین حرفه ای نظر به روند خنثی در بازار داشته اند و از سوی دیگر معامله گران خرد ، اکثر نظر به رفتار صعودی بازار داشته اند.

27درصد از فعالین حرفه ای پیش‌بینی کرده اند که روند اونس طلا در این هفته صعودی خواهد بود ، 33درصد پیش‌بینی کرده اند که شاهد اصلاح نزولی خواهیم بود .همچنین 40درصد دیگر فعالین نظر به بازار رنج و خنثی داشته اند.

همچنین از سرمایه‌گذاران خردی که در نظرسنجی آنلاین کیکتو شرکت کرده‌اند 44درصد به روند صعودی رأی داده اند، 37درصد نظر به روند نزولی داشته اند و 18درصد هم روند را خنثی پیش بینی کرده اند.

تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (11 آذر ماه 1398)

تحلیل تکنیکال اونس جهانی طلا

تحلیل تکنیکال و بنیادی اونس جهانی طلا (11 آذر ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اونس پس از ثبت سقف قیمتی 1556 دلاری خود در یک کانال نزولی در حال نوسان قیمتی میباشد. داده های اونس در بازه ی روزانه حکایت از وجود حمایت در این نماد جهانی در حدود 1456 ، 1445 و 1437 دلار دارد.

همچنین قیمت مقاومت سنگینی در حدود 1480 دلار دارد که به نظر برای هرگونه صعود بیشتر نیاز به عبور و تثبیت ورای این سطح مقاومتی دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *